Zoekresultaten

  1. DarkDirk

    Discussietopic - Nog een laatste keer

    Bedankt voor alles, veel succes! TW stopt dan voor nu, maar er zijn nog zoveel dingen die ook gewoon doorgaan die veel belangrijker zijn ;)
  2. DarkDirk

    Praatje maken

    Kijk met regelmaat hier, dacht zal eens reageren omdat de boel op z'n gat ligt hier op het forum
  3. DarkDirk

    Praatje maken

    Nja je ziet het zelf, alles op Discord denk ik? En ja daar zit ik niet :tongue:
  4. DarkDirk

    Praathoek

    Denk dat er te weinig betalende spelers zijn in NL-BE, we zijn denk te zuinig, kosten te hoog
  5. DarkDirk

    Praathoek

    Casual 12 is al lang geen optie meer, eindspel gaat daar ook al over niet al te lang van start, 13 laten starten gelijktijdig met W89? Naar mijn idee ligt hele planning overhoop, of men doet dit bewust zo.
  6. DarkDirk

    Praathoek

    Enig idee wanneer Casual 13 gaat starten? Na afloop van 11? Niemand laat hier iets over los
  7. DarkDirk

    Discussie Updates discussietopic

    Krijgt nu soms echt het gevoel alsof je in je ogen moet wrijven, of dat je met je bril terug moet naar Specsavers. Nou had je al de fout gemaakt om daar überhaupt je bril te gaan halen :biggrin:
  8. DarkDirk

    De Heilige Oorlog

    Egoïstisch zijn we ten ene male niet, het gaat hier over een lock, een Tribelock die ingaat zonder dat je precies weet hoe lang je nog hebt. Nou het was kort, erg kort. Hebben het hier niet over uren of minuten maar seconden, jullie snappen er blijkbaar geen ene Jota van. Na het joinen van een...
  9. DarkDirk

    De Heilige Oorlog

    Ik geloof dat jullie er echt niks van begrijpen, van het hele spel niet. Mijn mening is ook over de Tribelock dat deze wat mij betreft gewoon weg kan. Gewoon terug naar de 20 dagen of wat was het, 14 dagen? vasthouden van het voor de overwining te behalen percentage. Fout zat in de zeer korte...
  10. DarkDirk

    De Heilige Oorlog

    Ook al ben ik er vanaf januari dit jaar niet meer live bij geweest met eigen account, heb ik alles toch nog van dichtbij goed kunnen volgen. Hebben een goeie tijd gehad met het hele team, dat is het belangrijkste denk ik. Ook ik wil iedereen binnen KOH bedanken! En idd het was puur pech dat we...
  11. DarkDirk

    Top/flop stam(men)

    Ik hou m'n mond niet dicht, waarom zou ik, Game Mods die zich niet aan een code kunnen houden, en gebruik maken van de data en de mogenlijkheden die er door Innogames geboden worden, hoef me daar niet voor in de wandelgangen te begeven om hier kennis van te nemen. Iedereen die een beetje kennis...
  12. DarkDirk

    Top/flop stam(men)

    Je weet absoluut niet tegen wie je het überhaupt hebt, meneer de vernachelaar en Ex Game Moderator, zal toch wel een reden gehad hebben toch? En posts weg halen is ook weer typisch zoiets waar men hier goed in is. Overschreed ik hier bepaalde grenzen? Goh wat zijn we gevoelig hier :D
  13. DarkDirk

    Top/flop stam(men)

    Boel vernachelen dat kun je ;)
  14. DarkDirk

    Top/flop stam(men)

    o_O Net zo flauw als jij zeker, dan zetten we er speciaal voor jou een zoutvaatje bij, goed?!
  15. DarkDirk

    Top/flop stam(men)

    Wanneer zout jij nou eens op :mad: ...... ongeloooooofelijke eikel die je bent!
  16. DarkDirk

    Overstappen casuals

    Hier is het ze om te doen geweest, neem aan dat iedereen dat wel ziet.
  17. DarkDirk

    Overstappen casuals

    Ik denk dat ze klaar zijn met de NL server, willen nog wat geld verdienen en dan zal de stekker er wel uitgaan. Innogames heeft het naar mijn mening bewust in het midden gelaten, en daarmee mensen in de waan gelaten en op het verkeerde been gezet, tot het moment waarop men zag dat het helemaal...
  18. DarkDirk

    De Heilige Oorlog

    Pfffffff....oh! Sorry o_O dat was m'n pufje :D
  19. DarkDirk

    Praathoek

    Weet niet waar ik aan begin, maar had nog een dorp in 66....oh wacht, "moet" tegenwoordig in italics :D
  20. DarkDirk

    De Heilige Oorlog

    Denk dat ze geen zin hebben? Maar wat wil je, met dat "gezever" hier :confused:
Bovenaan