Zoekresultaten

  1. Zuur

    Het stabberlijstje van W68

    Het is weer zover, de volgende stab topic mag weer plaatsvinden, elke wereld opnieuw krijgen we mooie pareltjes te zien. Dit keer trekt mijn eigen account ‘Zuur’ aan het kortste eind. Na een ruige start leek alles in Paint! eindelijk vlotjes te lopen. Belangrijke BGs werden afgesloten en de...
  2. Zuur

    LH

    Volgens instellingen ging deze starten op 2,5k? Zit nu al op 5,1k? betekent dat de limiet dan ook tot 5mil zal gaan? Dan is er weinig LH aan :oops:
  3. Zuur

    [Speeltopic] Civilization V

    Hey beste TWers. Ben opzoek naar Civ V spelers voor een epische multiplayer game! Wie hier speelt dit spel nog? :p
  4. Zuur

    Situatie Reor/Katagebruik

    Beste mede (W63) Forumhangers, Bij deze post ik een bericht om de situatie te verhelderen van deze ochtend. Ik post dit uit mijn eigen en heb niets met ook iemand van KaKaKa overlegd hierover. Info/foto zijn dan ook allemaal vanuit het account Zuur en geen andere accounts. Ik wil opheldering...
  5. Zuur

    Interesse in tutorials?

    Beste grafische designers in wording. De meeste kennen me al wel. Als dat niet zo is zeggen sommigen van deze plaatjes misschien wel wat over me. Ik maak al ongeveer 1 jaar actief plaatjes hier op het forum, maar mijn passie voor editing bestaat al heel lang (Call of Duty Montages...
  6. Zuur

    Aux D Exposed

    Bij deze bewijs ik met steenharde bewijs dat Aux D een noobstam is die recruit 2 win beleid volgt. Ik stel voor dat wij actie ondernemen. Kataoorlog lijkt mij hiervoor gepast. Ze hebben misschien wel veel punten, maar zoals een wijze man mij ooit eens vertelde: Punten vechten niet maar troepen...
  7. Zuur

    Golden Awards

    verwijder maar mods ik was telaat :mad:
  8. Zuur

    Mooiste Plaatjes van W61

    Als designer vind ik dit een van de leukste topics! Heb je leuke plaatjes gezien? Plaats ze hier :) Omdat ik de topic aanmaak zal ik ook ineens starten. Mooiste profielplaatjes: Mooiste stamplaatjes: Geen, vind ze allemaal lelijk... Mooiste GIFS: Grappige/creatieve plaatjes: Nog...
  9. Zuur

    Top/Flop spelers

    Ik maak eens een poging om het af eens wat levender te maken :p Dus wie zijn de toppers hier?
  10. Zuur

    [Profiel] Danger Zone

    Deze is voor de rap fans :p Danger Zone is een quote/lied van de rapper Big L. Ik vind niet zoveel mooie stocks van hem dus hopelijk doen jullie het beter! 1. De tekst: Danger Zone 2. Kleurencombinatie(s): Vrij in te geven 3. Thema: Big L (de rapper) 4. Plaatje(s) om te gebruiken: / 5...
  11. Zuur

    Heb hulp nodig omtrent oud account!

    Hallo iedereen, Ik speel sinds een jaar terug TW en heb toen een nieuw account aangemaakt omdat ik mijn oud account kwijt was. Ik was namelijk 6-7jaar oud toen ik het spel speelde/ontdekte. Ik heb na 1 jaar mijn account naam eindelijk teruggevonden! 'Ridder Lewis' was de naam, ik heet...
  12. Zuur

    [Profiel] Zuur - 200 pp

    200 pp want ik persoonlijk vind het een lastig thema. Heb de naam zuur gekozen omdat ik een liefde heb voor chemie. Maar doe ermee wat je wilt. 1. De tekst: Zuur 2. Kleurencombinatie(s) : Vrije keuze 3. Thema: Vrije keuze (Ideeën: Chemie, veiligheidsbord, zuur gezicht, Hazmat pak, gasmasker...
Bovenaan