Zoekresultaten

  1. IVIySTeRiousS-

    Discussietopic: Boosten, waar ligt de grens?

    Zeit ge hier terug met het gejank. Had eerder spotprentje van jou verwacht. En toen waren ze terug met 7 dwergen. ;)
  2. IVIySTeRiousS-

    Discussietopic: Boosten, waar ligt de grens?

    Ikzelf vind dat support met geldige bewijzen moet komen. Wij hebben deze niet gehad. Jij gaat deze wss ook niet krijgen. Ieder apart behandelen is niet correct. Iedereen met dezelfde overtreden regel verdiend dezelfde straf.
  3. IVIySTeRiousS-

    [Contest] - Win tot 1200 PP - Rapbattle

    Mijn tekst was 2x zo lang Maar veel gewist uit schrik voor een ban ;)
  4. IVIySTeRiousS-

    [Contest] - Win tot 1200 PP - Rapbattle

    Yo yo Hier is banned boy De intern cowboy We zijn gestart met een premade op 71 Om te kunnen time op ms 70 De mb’s joinde van overal mee. Dat vind de enemy niet oke. Ze geven liever valse infooo Are u okay bro? Ze denken het zo te kunnen halen No Ban No Glory zal wel wat pp betalen om de...
  5. IVIySTeRiousS-

    No MB No Glory?

    Wat de ban was Weten we tot op heden nog niet precies.maargoed Op naar de toekomst nu. Btw overbodig topic
  6. IVIySTeRiousS-

    Praathoek

    Ja daarom hebben ze ban nodig om dorpen te kunnen pakken van Hi Ho Dan nog van een “flop” account
  7. IVIySTeRiousS-

    Praathoek

    IceNoble kunnen ze niet bannen voor een 1malige boost van ongeveer 6-7 weken geleden. Kan dit wel; dan krijgt 75% van w71 een ban. En btw —> er zijn veel accounts NIET Hi Ho die al veel meer geboost hebben.
  8. IVIySTeRiousS-

    Praathoek

    Zegt de man zonder bewijzen... Het probleem bij de Hi Ho haters is; De helft van de Hi Ho mb’s is beter dan hun.
  9. IVIySTeRiousS-

    Spotprentjes

    Alles kan hier als het moet bewezen worden. We hebben nog alle pm’s omtrent heavyfrost. Gazoiil was co maar is gestopt. Kusm was gestart voor pp Overgegaan tot mb Maar dan gejoined als co. Mas doinkk is nog steeds mb. En dat is al allemaal een maand terug keren.
  10. IVIySTeRiousS-

    Spotprentjes

    Lol Als dat een bewijs is XD
  11. IVIySTeRiousS-

    Spotprentjes

    Nee ik ben absoluut niet boos omdat ik niet kan loggen. Ik log niet in het weekend ;) Medelijden hoef ik ook niet. Bewijs van de reden van de ban Dat wil ik zien. Want wij allen van Hi Ho zijn daar zeeeer benieuwd naar.
  12. IVIySTeRiousS-

    Spotprentjes

    Had ik jou om antwoord gevraagd? Neen En als ik jou antwoord een antwoord geef —> Tw mods kunnen niets vinden dat IceNoble spelers zelf niet weten. Ban terecht is ban terecht. Is deze terecht —> 100% niet
  13. IVIySTeRiousS-

    Spotprentjes

    Lol Ik ken de regels maar al te goed. Chameleon (Fred) die je post net liked. Post je bewijs hier eens. 0 bewijs heb je.
  14. IVIySTeRiousS-

    Spotprentjes

    Gij snapt geen bal van tw
  15. IVIySTeRiousS-

    Spotprentjes

    Is 100% onterechte ban. Als ze iets verkeerd kunnen vinden Dan was dit in november bij het 1x 1 mb farmen. Daarvoor een ban is al veeeel te laat.
  16. IVIySTeRiousS-

    Spotprentjes

    IceNoble banned :o Fred de jannet heeft een report gezet. En dat zonder ook maar iets te kunnen aantonen. Toch triestig dat je alleen zo maar dorpen kan pakken van een “flop” account....
  17. IVIySTeRiousS-

    Welk contest?

    Rapbattle :like:
  18. IVIySTeRiousS-

    Disguised turtle

    Leuk dat je dit nog hebt.was dat al lang vergeten. Ik kies idd op tw ipv vriendschap. Mathias is trouwens nog steeds een vriend in rl Maar niet in tw. Mathias is/was de owner van heavyfrost. Bij hem moet je zijn omtrent de plannen die er waren. Was idd een plan ofzo op morgan firestorm weg te...
  19. IVIySTeRiousS-

    Disguised turtle

    Ik weet niet over wat je het hebt Inge.daarvoor moet je bij heavyfrost owner zijn. Deze is wel gestopt met tw tijdens nl58 Het enige dat ik weet is; Dat je op delete gegaan bent. Gr Jens
  20. IVIySTeRiousS-

    Disguised turtle

    En het gejank is terug begonnen :D Zoals al gezegd geweest is; Met Leroy zijn er +-5dagen voor de wereld starte afspraken gemaakt. Aangezien de afspraak niet behaald werd; Is optie 1 of optie 2 gebeurd. De rest mogen jullie erbij verzinnen. Gr Jens
Bovenaan