Zoekresultaten

  1. Rate de speler!

    please do
  2. Rate de speler!

    5 reeten
  3. Top/Flop stammen

    Speel hem weg dan!
  4. lijfliedjes

    Zijn jullie echt zo dom geweest om zelf def te sturen dan? :oops:
  5. Rate de speler!

    een beetje triggeren houd het forum levend toch ^^, en ik zal eerlijk zeggen.. buiten one ken ik helemaal zoveel spelers niet dus die zal ik geen award geven, of ik moet er nog achter komen dat er spelers onder een andere naam spelen dan ik gewend ben/ ergens co zijn gaan spelen dat ik nog niet...
  6. Rate de speler!

    ik vind het best leuk dat ik mensen trigger, maar dan was jij weer net niet iemand waarvan ik hoopte dat ik die zou triggeren :)
  7. Golden Awards

    Alles voor de likes.. maar wel liken dan..
  8. Golden Awards

    Beste speler: Ik ben fan van The American Sniper, later begonnen gezien pp farm, zonder problemen weer op niveau. Beste stam: One. De beste stam speler: Nap time Het grootste ego: Calamity Beste leider: To Infinity For Serenity Slechte leider: Astaroth Meest overschatte stam: Fear Meest...
  9. lijfliedjes

    mag deze ook?
  10. Fear! the One.

    als ik het goed heb is de stamleiding van one. hierover in overleg ingame, totdat daar een conclusie komt moeten we hier nog even geduldig zijn met z'n allen ^^
  11. Fear! the One.

    jezus steff, wat ben jij een zuurpruim geworden.. toch de juiste keuze gemaakt.
  12. Top/Flop spelers

    het word natuurlijk pas bewijs als floris dit in een gesprek met TAS heeft staan, en die hiermee akkoord gaat. Roepen dat je een nap hebt is geen bewijs
  13. just a noob, move on.

    just a noob, move on.
  14. Real! vs No.

    objectiviteit moet van beide kanten komen he :oops:
Bovenaan