Zoekresultaten

  1. [Profiel] Gambling Death - 100pp

    Naam verklapt het al een beetje. Succes! :) 1. De tekst: Gambling Death 2. Kleurencombinatie(s) : Donkere kleuren 3. Thema: De naam zegt het al, gokken en de dood. 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Plaatjes kunnen gebruikt worden, maar ook ter inspiratie. The Joker is wel vet, een reaper met iets...
  2. [Profiel] Universe

    Ik ben op zoek naar een mooi plaatje. Vooral omdat ik dit thema erg leuk vind en benieuwd ben wat er van gemaakt kan worden. 1. De tekst: Universe. (met puntje, staat wel leuk.) 2. Kleurencombinatie(s): Kleurrijk. 3. Thema: Het heelal. Een alleenzaam zwevend eiland in het heelal. (Evt. een...
  3. [Stam] Oxygen

    Opzoek naar een leuk stamplaatje. Alvast bedankt! 1. De tekst: Oxygen 2. Kleurencombinatie(s): Vrije keuze. 3. Thema: Iets moois met water. Jullie designers zijn creatief genoeg. 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Nvt 5. Deadline: Dit weekend zou ik graag een keuze maken. 6. Prijs/gift: 50/100pp 7...
  4. [Profiel] Gambling Death

    Ik zoek een plaatje voor op de Classic. Zelf op dit moment geen tijd om mijn photoshop te openen en iets te gaan maken. Ben een beginnend photoshopper :D Voor de creatievelingen onder ons die hun talent willen laten zien, bij deze. 1. De tekst: Gambling Death 2. Kleurencombinatie(s): Niet te...
Bovenaan