Zoekresultaten

  1. Top/Flopspelers

    Stab stab!! @Mr.Bob eis hem ff op dan kan UM weer door, Zzzzz..
  2. Top/Flopstammen

    Is het een aanname als je het weet tho? :P
  3. Top/Flopstammen

    Gaat ews tegen zichzelf vv'en dan? :p
  4. Top/Flopstammen

    Betekent niet dat datgene wat flex aandraagt voor zowel Venari waarschijnlijk slimmer is en daarnaast voor jullie de situatie moeilijker maakt. Of je iedereen tot op heden hebt weggespeeld, geinternd of wat dan ook, neemt niks weg van bovenstaande.
  5. Top/Flopstammen

    Voor iemand met maar 1 uitgevoerde actie op de wereld: Je weet dat als je zoiets op je profiel hebt staan dat iemand er gebruik van gaat maken, of diegene nu al mb af is of niet. Je kan het smerig vinden, maar ergens kan je er ook niks tegen inbrengen omdat je zelf naar buiten communiceert dat...
  6. Spotprenten

    dan Martijn:oops:
  7. Spotprenten

    Ik voel deze nog altijd... :sad:
  8. Spotprenten

    Onder het mom van beter goed gejat dan slecht bedacht. Fred en ik hebben een gezellige middag gehad op een voor ons (inmiddels) onbekend account. Aanval zat lekker in elkaar en Beertje had helaas (te) weinig recapedels en/of stacks. Desondanks zou ik het zo weer doen @Chameleon ps: edels die...
  9. Het grote complimententopic

    Ook dan sturen wij weer een pm met het verzoek ons niet lastig te vallen met onheilspellende praktijken tijdens zulke prachtige momenten.
  10. Het grote complimententopic

    Complimenten aan iedereen die Paddington zojuist op tv heeft gezien. Er is toch weer een hoop emotie bij mij losgekomen. Voor hen die het gemist hebben kan je het natuurlijk altijd terugkijken. Kijktip: morgen om 20:30 Paddington 2.
  11. Spotprenten

    Overtreed geen enkele regel? Bijna de neiging om voor het eerst iemand van de tijdlijn te laten verdwijnen. Blijft tenminste eerlijk :)
  12. Spotprenten

    Kyle laten we aub niet beginnen over het doorcommuniceren van afspraken want als we daar naar gaan kijken, hoe vaak dat mis is gegaan binnen Salt, dan word je er niet goed van ;) Is gewoon een ronduit belachelijke onzin uitspraak die niet verdedigt hoeft te worden. Zeker niet door iemand als...
  13. Spotprenten

    Vind het prachtig dat je zegt dat je iemand de ‘tijd geeft’ om het te edelen. Heb je hem dat ook ergens doorgegeven of lul je slap uit je nek? (Retorische vraag) :)
  14. Het grote complimententopic

    Open vragen waren wel te doen, meerkeuze was lastig. Hopen dat dat enigszins positief uitvalt.
  15. Het grote complimententopic

    Complimenten aan mijzelf om druk te zijn met uni en andere mensen het werk laten doen.
  16. Top/Flopstammen

    Je vergeet het krijgen van corona in dit proces
  17. Einde Wereld Awards

    Hier draagt iedereen wel een wezenlijk punt aan. Ik wil je je ‘pret’ niet ontzeggen, maar als je op een bepaald forum moderator bent en constant tegen één iemand of één partij post kan het beeld ontstaan dat je een oneerlijk forum handhaaft tegenover een bepaalde stam. Nu hoeft dat totaal niet...
  18. Einde Wereld Awards

    Om je even uit de volgende droom te helpen, er zijn er genoeg uit imago die ook zo denken afgezien van dat ze bij je in de stam zitten. Je ego stijgt echt naar ongekende hoogte als je jezelf de eeuwige carry noemt. Zeker aangezien je hier letterlijk niks bereikt hebt behalve dan jezelf...
  19. Einde Wereld Awards

    Verrassing Roald iedereen heeft random wat ge-1c’d zonder afspraken onderling. Als je denkt dat er daadwerkelijk nog een plan achter zat heb je het echt hoog in je bol. Wordt wakker uit je droom. Probeer je negatieve reputatie die je hier verwezenlijkt wellicht nog een beetje bij te schaven. Je...
  20. Einde Wereld Awards

    Stel je voor je vraagt om clears aan de tegenstander op je volgestackte front (wist ik niks vanaf), en de tegenstander doet hier voor de grap aan mee. Vervolgens ga je klagen over boosten, daar waar je de vijand feitelijk gezien gewoon vraagt om jou te boosten. Hypocriet much?
Bovenaan