Zoekresultaten

  1. Farmen FarmShaper

    is wel een script voor mensen die veel geduld hebben. Je moet dorp per dorp aanvallen.
  2. Farmen FarmShaper

    Wij hebben dit script nog niet gebruikt. Lijkt mij wel handig om muren te breken maar moet je dan niet heel veel ram hebben?
  3. Hoe groei je zo snel?

    Heb je wat teveel voor mij? :cool:
  4. Speedronde #6389 - Valentijnsronde (19.02 14:00-21:00)

    We gingen toch starten met een uitgebouwd dorp?
  5. De Casual werelden van de toekomst

    Oke, thanx! Ze gaan wel hun eindspel moeten aanpassen :p
  6. De Casual werelden van de toekomst

    Wanneer begint cas13 eigenlijk? Heb nu al 37 verschillende datums gehoord. (way of speaking).
  7. 1 april 2022 - Feedbacktopic

    Ja, dat is idd sucks. is niet volledig een speedwereld, je kan maar limited farmen :)
  8. Classic 26: Feedback op instellingen

    Blij dat er een stemming is voor de boerderijlimiet. Het is duidelijk dat de meeste spelers hetzelfde denken. Anders is het binnen een paar weken alleen goed voor de aanvallend ingestelde spelers. Nu zullen 'meer' verdedigende spelers ook meer plezier in het spel hebben.
  9. Feedback wijzigingen Casual 10

    dat is ook wel waar.
  10. Feedback wijzigingen Casual 10

    @Mr. Impossible Zitten er bij jullie dan geen pp abusers? Je komt niet aan zoveel dorpen zonder pp te gebruiken. En dan nog niet te spreken over alle dorpen die jullie stacken? ( Wat trouwens elke stam doet die het kan doen). In de top 3 stammen zitten er allemaal van die spelers en sommigen...
  11. vriendengroep nbcmaster

    Ja, de hel gaat over ons komen :p
  12. vriendengroep nbcmaster

    Graag. Virtues of my Supremacy, RedNeX1, In ieder geval de top 5 zoals hij zegt. We zouden het graag weten, als het er zoveel zijn of hij zegt kunnen we evengoed stoppen.
  13. Feedback wijzigingen Casual 10

    the same. ben benieuwd wat de aanpassingen teweeg gaan brengen op termijn :p
  14. Feedback wijzigingen Casual 10

    dat de inventaris overname moet verdwijnen voor een cas wereld lijkt me logisch. Vlaggen daarentegen zoals eerder vermeld vind ik spijtig want eens je de wereld niet meer kan winnen, bv. omdat je te laat bent ingestapt, ging je vol voor vlaggen en dat valt nu weg waardoor er zeker een aantal...
  15. Speedronde #5074 - Kataronde (16.11 19:30-22:30)

    Wat informatie vragen allemaal niet kan teweeg brengen :p
  16. Feedback wijzigingen Casual 10

    oke, merci :p
  17. Feedback wijzigingen Casual 10

    oke, daar ben ik volop met bezig nu, opslagplaats omhoog boosten, geldt dit ook voor de gs?
  18. Feedback wijzigingen Casual 10

    hoe halen die op zo een korte tijd zoveel punten? ze kunnen niet veel gs pakketjes gehad hebben.
  19. Speedronde #5075 - Vrije instellingen (17.11 20:00-23:00)

    het gingen toch met 2 dorpen zijn dat we starten?
Bovenaan