Zoekresultaten

  1. miketijger

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    @Sluwe Silmad ik vul mijn potje met een tomatensausje van rover ram
  2. miketijger

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    Jawel Goed dat je dit niet deed, want ik ben ook nog beul. Dus euhm... doe ik freaker wel of niet. Of alternatief?
  3. miketijger

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    (Niets persoonlijk btw, <3 @Calamus Incendium) Freaker
  4. miketijger

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    Calamus dit helpt niet! Ik wist al niet wie te stemmen en was al voor freaker aan het overwegen. Kgeloof dash wel, omdat er nog geen leads waren naar wolven, maar ook jan met optie voor 2 zieners op 30 spelers En dan jij die ik licht verdenk helemaal onderaan de verdachtenlijst die nog eens op...
  5. miketijger

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    Dash kon toch niet weten dat Miccie ging doodvallen aan activiteit. Dus hebben we een wolf gevonden? Nee, die viel vanzelf dood.
  6. miketijger

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    Even een pad openlaten dat time slechtje kan zijn (uiteraard kan alles tot de dood) Miccie/blond bleek wolf te zijn. Dus aandacht verleggen dat reden van vervanging BM is en niet wolf zijn. Als je het zo zegt. Dan zouden de wolven hiermee de tweede ziener uit zijn tent willen lokken. Je hebt gelijk
  7. miketijger

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    2 zieners vind ik overdreven. En legende kon misschien ziener kiezen, maar dan zou dat een bericht zijn voor volgende nacht.
  8. miketijger

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    Even geschreven vanuit het standpunt dat cala wolf is. Doen alsof de neus bloed Naar de goedheid van time strelen Pad openlaten Aandacht weghalen van medewolfje en steken op BM reden. Dit was gisteren slechts een flauw die ik had en niet echt noemenswaardig tot ik time zag posten dat hij...
  9. miketijger

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    De kans dat er en priester inzit mocht dash ketterse zijn is best aannemelijk denk ik. Dus tot dan is dash al goed.
  10. miketijger

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    Dus ownage en speeder noem je nu wolf?
  11. miketijger

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    kben confused. Dus stel dat dash ketterse wolf is, dan zou die dat over candiu gooien, doet sws niks. anthrax mee in het spel om het te geloven, maar dat zijn dan 3 wolfjes obvious aan elkaar gelinkt? Gaan die dat doen?
  12. miketijger

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    + freaker geeft uitsluitsel over rover ram en mohniels
  13. miketijger

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    Ik had al even een lijstje gemaakt voor de late stemmers, maar zag dan bappos net zeggen om bij legende geen wolf naar de vroege stemmers te kijken. kwas aan het denken de late stemmers, want de vroege stemmers kunnen immers fout zitten als goed op goed (nu in dit geval neutraal). speeder...
  14. miketijger

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    misschien heks nog? (op de hoop bappos te redden van lunch?)
  15. miketijger

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    Er zijn al 2 beulen, of zou het waard zijn om nu nog iemand te beulen? Zoja wie?
  16. miketijger

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    om alvast wat meer te geven over het stukje candiu; ze zit vooral reacties en verdenkingen te geven over cowboy en legende, wat in mijn ogen eerder nieuwere spelers zijn die candiu ook nog niet kent. Buiten dan 1 stem zonder reden op Rinske (Of toch, ik zie de reden nergens staan)
  17. miketijger

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    Dat is honestly wat ik dacht. Aangezien ik niet 100% overtuigd was van joker en niet 100% overtuigd was van legende en het te makkelijk allemaal op joker zag gaan. Dus ipv iedereen tijd zat en de wolven veel beredeneringstijd te geven om schaaps te volgen op joker ben ik veranderd. Het kan ons...
Bovenaan