Zoekresultaten

  1. Vleesje

    Mijn comeback

    vrees niet, cacturne start spoedig in de rim
  2. Vleesje

    [Stam] Lethal Poison - Venom // 500pp

    @Rob. heb je portretrechten gegeven voor deze???
  3. Vleesje

    Top/Flop speler

    binnenkort zal er in het noorden van de wereld een nieuwe kracht opstaan geprikkeld en groenig, meer zeg ik niet Mientje Pientje zal beginnen vrezen voor zijn leven wordt vervolgd
  4. Vleesje

    Spotprenten

    daar wil ik het fijne wel van weten...
  5. Vleesje

    Spotprenten topic

    40 euro? een prijsje Daar kan ik mn computertje nog niet eens voor in het stopcontact steken met de huidige tarieven
  6. Vleesje

    Golden Awards

    tegenwoordig kan je ook al aan een lijstje zien wie de noobkes zijn lol
  7. Vleesje

    Spotprenten W86

    ja pipo, toen er nog vals spel gebeurde in de toenmalige fase van de wereld he... geen appels met peren vergelijken dit is gewoon een ondermaatse wereld
  8. Vleesje

    Spotprenten W86

    tuurlijk wel potje, op werelden met de 'goede' spelers van tegenwoordig (en waar Cala zit) w85 bv
  9. Vleesje

    Wie zijn grotere abusers ZO of Clean

    en ook nog eens dubbelposten Benieuwd hoe de forummeester met dit soort gedrag omgaat
  10. Vleesje

    Wie zijn grotere abusers ZO of Clean

    die AAO, elke wereld hetzelfde gejank op AF
  11. Vleesje

    Wie zijn grotere abusers ZO of Clean

    een runnerke eerste klas :santa:
  12. Vleesje

    Top/Flopspelers

    goedemorgen noobskes en Bor ik bedoel Rob omgekeerd dag vandaag whaha Niet onterecht dat je Ivar niet kent, hij is tevens een bekend figuur van voor onze gouden tijd. Als voormalig chauffeur van de Titanic is hij verantwoordelijk voor de redding van oa Leonardo Dicabrio waardoor we nu al veel...
  13. Vleesje

    Golden Awards

    mooi lijstje ik als buitenstaander zie ZO geen schijn van kans maken tegen Clean hopelijk bewijzen ze het tegendeel
  14. Vleesje

    Top/Flopspelers

    die Antoine gaat zo zwaar floppen in premier league ik heb het hier eerst gezegd
  15. Vleesje

    Top/Flopspelers

    dash flopperke
  16. Vleesje

    [Afgekeurd] Vlaggen downgraden

    is al enkele keren voorgesteld idd, vrees dat het ook deze keer niet gaat doorkomen mooi voorstel wel
  17. Vleesje

    Praattopic

    vergist of is dit toch weer een tactische vernuftigheid van je om met een mentaal steekspel de concurrentie op het verkeerde been te zetten??? Rob(tevens winnende leider en mastermind van de laatste 48 werelden) moet je nooit onderschatten..
  18. Vleesje

    Formule 1

    vind het ook geen leuke sport want steek verstappen in een Haas en die wint geen enkele race steek Mick schoenmaker in de redbull en die speelt mee voor de kroon
  19. Vleesje

    Spotprenten

    niets van aantrekken Rave Into Space, de tribalwarscommunity is soms een beetje een nare wereld veel plezier
  20. Vleesje

    Spotprenten

    ik hoop oprecht dat je er iets van bakt ook naast het spenden van pp want ik root voor je
Bovenaan