Zoekresultaten

  1. xDeRikkert

    Praathoek

    Zijn we nu het feit dat gs kopen duurder wordt aan het afkraken? xD
  2. xDeRikkert

    Praathoek

    Jullie zijn inderdaad allemaal beter dan mij. Fijne avond, het heeft geen zin om iets te willen vertellen als iedereen al is bevooroordeeld.
  3. xDeRikkert

    Praathoek

    Als jij bijna al je aanvallen binnen 0.005s kan timen via deze tool zie ik niet meer in waar skills voor nodig zijn. Alsof ik iets te zeggen heb over info die mij wordt toegestuurd? Ik snap niet echt wat je hier nu mee wilt zeggen. Moedwillig om info vragen is in mijn ogen een veel kwalijkere...
  4. xDeRikkert

    Praathoek

    Volgens mij was ik degene die zo naïef was om überhaupt na te denken over een onderhandeling. DbA heeft netjes gehandeld en een onderhandeling opgesteld en jullie kwamen met een belachelijk offer. Vervolgens ben ik het niet eens met het offer en krijg ik geen reactie meer. Heb mijn edelplannen...
  5. xDeRikkert

    Praathoek

    Dit was enkel een reactie op de trieste reacties die ik kreeg. Had dit na een paar uur al verwijderd omdat ik me niet wilde verlagen tot jullie niveau.
  6. xDeRikkert

    Praathoek

    Omdat ik van een ban zou afweten ben ik een snitch? Mis ik iets in de definitie van een snitch?
  7. xDeRikkert

    Praathoek

    Ik zocht eigenlijk een woord die geen vervelende toon heeft. Snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt.
  8. xDeRikkert

    Praathoek

    Pas maar op ik vertel alles lekker door, zo een speler ben ik. Volgende keer mag er een mooier woord worden gebruikt als waffel :engel:
  9. xDeRikkert

    Top & Flop stammen

    Tijd voor een leuke discussie? Of blijven we allemaal gewoon dingen roepen? :P
  10. xDeRikkert

    Top & Flop stammen

    Vertel?
  11. xDeRikkert

    Praathoek

    En dan vervolgens nog geen 70k farmen? Wat is de bedoeling van deze onzin ? :P
  12. xDeRikkert

    Top & Flop stammen

    Hoe zit het met de 'kataregel' ? Waarom zou je de troepen niet mogen gebruiken binnen het spel waar jij denkt dat ze tactisch het beste tot hun recht komen?
Bovenaan