Zoekresultaten

  1. The Philanthropist.

    Wederom vies spel op w77, Panda6ever

    @Too Hot For This Planet Je blijft me wel verbazen. (Onze goede vriend Praedone El Chapo was in strijd met de stam van Platypus. , we vonden het dus een goed idee om panda6ever toch de kans van de twijfel te geven en hem te rekruteren. Een hele toffe en betrouwbare jongen volgens zijn eigen...
  2. The Philanthropist.

    Rate de speler.

    Normaal kom ik amper op forum maar voor deze topper maak ik echt wel even tijd! het gaat om Too DUM for this planet ow my bad Too Hot For This Planet komt enkele dagen geleden vragen of ik bij het premade groepje hoor van Tidal. ik hoor hier niet bij en dat kunnen ze zelf ook wel bevestigen...
  3. The Philanthropist.

    De Schandpaal

    Zal je ingame even berichten doorsturen van jou account die als ik nog beetje kan lezen toch wel zeer degelijk in de nachtbonus zijn ;) wat ook niks uitmaakt maar erover liegen
  4. The Philanthropist.

    De Schandpaal

    Geen idee waar jij speelt omfg doet het in ieder geval voor 06:45 ;)
  5. The Philanthropist.

    De Schandpaal

    Je eigen stam doet net hetzelfde en dit doet men al zolang tw bestaat. Hoort er gewoon eenmaal bij
  6. The Philanthropist.

    Top/Flop spelers

    Underdog? heb er zelf gespeeld en stam Bestaat uit 80% interns. Het zal abusser of sensi zijn dat nog wel wat kan en paulike door dorine Maar kan je nu al met 100% zekerheid zeggen dat ze gaan falen. En wealth dat account is 95% interns heb ik nog nooit meegemaakt dat iemand zoveel internt ow...
  7. The Philanthropist.

    Praattopic

    Gewoon NH!
  8. The Philanthropist.

    Instellingen classic 22

    Tribelock in start fase of pak weg na 2-weken kan het wel spannend maken.
  9. The Philanthropist.

    Instellingen classic 22

    Ja het was ook maar een idee :) en langs de andere kant een sterk account kan makkelijk een stam dragen kijk naar deze classic mats en howlin hebben ook met 3 “minder ervaren spelers” gespeeld en dat werkte toch goed.
  10. The Philanthropist.

    Instellingen classic 22

    Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 500% - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 300% Spelsysteem: - Boogschutters/bereden Boogschutters: inactief - Ridder/Standbeeld: inactief - Bonusdorpen: actief - Kerk en geloof: inactief - Uitkijktoren: inactief - Burgerwacht...
  11. The Philanthropist.

    Einde wereld awards W68

    Kijk ben je eens lief is het nog niet goed voor je!
  12. The Philanthropist.

    Einde wereld awards W68

    Zullen maar even wat veren in emile zijn reet steken aangezien het precies pijn doet dat hij zo weinig vernoemd word! Beste speler van W68: emile Beste stam van W68: emile Beste stam speler van w68: emile De beste aanvaller van W68: emile De beste verdediger van W68: emile Meest gezellige...
  13. The Philanthropist.

    Einde wereld awards W68

    Iemand beetje salty? Rickert is laatste tijd idd minder actief geweest maar heeft wel enorm veel voor don pablito gedaan.. hij heeft het in ieder geval beter als jou gedaan niet? Je hebt steeds enorm veel deff gekregen nu had je ineens geen stacks meer en verlies je binnen een week al je dorpen...
  14. The Philanthropist.

    Stelling van de dag

    word de schuld hier lekker in pablito hun schoenen gedropt lekker colla :D -Zag dat vanuit colla 2x op rij erg slecht getimede edels stuurde en vond het persoonlijk beetje raar (toch voor een account met de reputatie van colla) dus vroeg in een mededeling wat er mis was gegaan. - don pablito...
  15. The Philanthropist.

    Spotprenten topic

    Aight weten we dat ook ;)
  16. The Philanthropist.

    Spotprenten topic

    Dat mirror ermee stopt begrijp ik goed. Dat jullie nadien de dorpen opedelen snap ik ook. Maar dat mirror nu nog 1 10k dorp heeft en 20+ bb dorpen aan het uitbouwen is niet aangezien deze speler gestopt was?
Bovenaan