Zoekresultaten

  1. Clickb*it

    midgameverwachtingen

    goedemiddag saam nu de midgame bijna is aangebroken, is het tijd voor dit topic. welke spelers of stammen gaan de midgame domineren of een grote rol in spelen?
  2. Clickb*it

    Forum snelkoppeling

    hoi, Ik zit me enorm te ergeren aan het feit dat je in je pm wel een pm kan versturen met ctrl + enter, en op het stammenforum niet. Ik wil graag op het forum ook de optie hebben om met control enter een post te maken ipv helemaal met mijn muis op versturen te klikken.
  3. Clickb*it

    Praathoek

    Hai Iemand al katas gekregen?
  4. Clickb*it

    Feedbacktopiq

    Haha pp features op een classic!!! Minimum troepen per aanval: 0% Klopt dit? Geen fakelimiet dus?
  5. Clickb*it

    praathoek

    niet eens een praathoek deze wereld????
  6. Clickb*it

    Farmen Single a Farm

    /
  7. Clickb*it

    Classic 28 voorsteltopic

    Hallo iedereen, Nu classic 27 zo goed als klaar is is het tijd om het classic 28 voorsteltopic te openen. in te vullen: Mijn voorstel Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: - Aanvalstiming: Spel Systeem - Ridder/Standbeeld: -...
  8. Clickb*it

    praathoek

    hallo
  9. Clickb*it

    Overig Volgend dorp

    Snel naar het volgende dorp met snelschakellijst.
  10. Clickb*it

    Stats Od in berichten

    Scritpje is voor OD in berichten,
  11. Clickb*it

    Praathoek W80

    Hallo!!!
  12. Clickb*it

    Farmen FarmShaper

    Farmshaper
  13. Clickb*it

    praathoek #26

    al 10 speertjes zag ik :o
  14. Clickb*it

    Stab-topic'ske van Clickb*it

    oke aan mensen die je dacht te vertrouwen, vv gegeven omdat ze fakes wilse voor op een speler, zetten ze mijn acc leeg en pleuren troepen naar andere kant van de wereld, sequa quare en mirror is here vuilste spelers ooit, en dat van spelers die je al een jaar of 3 kent lmao
  15. Clickb*it

    nummer 1 speler

    na het grote succes topic nummer 1 stam, nu ook het topic nummer 1 speler, kan niet anders dat dat een heeeel erg goede speler is!!!
  16. Clickb*it

    Praathoek

    Praat
  17. Clickb*it

    snel reageren forum

    goedemorgen nog even ik had een kleine vraag / idee waarom kan je in pms wel snel reageren met ctrl + enter, en op het stammen forum niet? dit kan gewoon heel handig zijn om even snel te reageren.
  18. Clickb*it

    praattopic

    wel jammer dat er niets is gedaan met de feedback, al kan duckje er zelf wss weinig aan doen.
  19. Clickb*it

    De ontembare leeuw.

    beste lezers, vanmorgen werden wij verblijd met een massa, die we al een beetje hadden verwacht. dezelfde spelers, die vorige week onze stamgenoten et murus magnificum, en interdictum hadden weggespeeld, met 25 man die opeens allemaal konden timen, kwamen nu bijna allemaal ons aanvallen. even...
  20. Clickb*it

    klein vraagje.

    is er een manier op dynamische groep aan te maken voor rooftochten? dat je kan filteren op welke dorpen nog op rooftocht moeten, welke al op rooftocht zijn, en welke er nog dingen moeten vrijspelen, reuze rovers ofzo etc. als dit er nog niet is, zal dit dan een leuk idee zijn?
Bovenaan