Zoekresultaten

  1. thelightfighter

    Praathoek Classic 23

    Wie gaan er allemaal starten op deze herfstachtige dag met kleine cyclussen van zon?
  2. thelightfighter

    [Profiel] Drie Muskebiers

    Gegroet designers, Ik zoek nog een mooi profielplaatje voor op W73 waarmee ik in alle GA-lijstjes verwacht te komen! Dus ik dacht ''laat ik een klein AF aanvraagje doen'' Dus hierbij: 1. De tekst: Drie Muskebiers (eventueel Wereld 73 eronder) 3. Thema: Ik had een vet idee: Mij leek het leuk...
  3. thelightfighter

    Top/Flop spelers

    Goedemorgen, Laten we er een topicje voor maken! Zodat we ongegeneerd iedereen en alles kunnen afkraken waar we zo goed in zijn! Om te beginnen: Eddard Schrak
  4. thelightfighter

    Classic forum

    Aan alle mensen die zich mod noemen en daarom PP krijgen. Ruim dit forum eens op joh! Nieuwe classic is al in volle glorie en hier staat alles nog van Classic 17 :) Ook ''Wie heeft er het meeste geplundert'' topic mis ik nog enorm!
  5. thelightfighter

    [Profiel] Kurt Unchained

    Strijders, @Tedtski heeft n weddenschap van me gewonnen dus ik moet n plaatje voor hem aanvragen en de prijs betalen ;( Tekst: Kurt Unchained Thema: Abstract of een lekker wijf of eigen invulling (want geen idee wat hij wil) Prijs: 100 PP Bedankt schatjes uit de GFX chat
  6. thelightfighter

    ******* Belgen

    Sjonge En n Duitse scheifs dan weet je t wel...
  7. thelightfighter

    Zagen zonder Oplossing?

    Een hele goedemiddag, Ik wil graag een topic aansnijden met de naam 'Zagen zonder Oplossing'. Ik ben benieuwd naar een paar dingen en hoop jullie mening ervan te krijgen. Er wordt namelijk veel geklaagd en gezeurd dat de werelden steeds saaier worden. 1 rekruut stam met 2 BG's tegen een stam met...
  8. thelightfighter

    Wereld 62 - Youtube Playlist

    Yoo Ik was weer even in copycat bui en had zin in een nieuw topicje! Het is redelijk simpel: Je noemt n account/speler en een nummer erbij die bij diegene past om n reden :) Hamid van KDK na een AF-oorlog tegen Jannes van 3 dagen: Still love you Hamid! @Jus soli
  9. thelightfighter

    Golden Awards

    Dames heren, vissen en alle andere genders! T leek me tijd voor t GA-topic! Ik hoop dat er net zoals activiteit in andere topics ook hier voldoende animo is! Mijn goal zou dan zijn om voor 62 lijstjes te gaan komende tijd :) Hierbij de spoiler die je kunt invullen: PS: Ik heb er even de tijd...
  10. thelightfighter

    [Stam] The Last Stand! 50 PP

    Al jullie mijn vorige topic hebben gelezen ga ik mijn Engelse maat even een handje helpen Xd Thema: iets met dit logo, Paar leuke effectjes derbij bv (Clickyyy!) Maat: Standaard 300x200 Tekst: The Last Stand! Wie helpt deze man met een leuk plaatje? Jij @Cryptic ? Groetjes Rens
  11. thelightfighter

    [Profiel] Deal With The Wildcard. (Meerdere: 5+)

    Goedemorgen Designers, Hierbij een wat grotere aanvraag, Namelijk 5-10 nieuwe plaatjes! Ik ben er wat kwijtgeraakt en heb weer nieuwe nodig! Daarnaast zal ik zo een screen toevoegen, Als jullie denken: ''Ik heb er 1 voor hem gemaakt en hij heeft betaald'' die er niet tussen staat. Stuur hem...
  12. thelightfighter

    Hoe Chill was de val?

    Ik weet niet waar deze post thuishoort dus doe hem hier: Note: Ik zal een paar stamgenoten ook aanpakken, Geen persoonlijke haat maar hoe ze doen.gedragen Gegroet af-ond mensjes! Allereerst welgemeende felicitaties aan Vinage, Leuk om tegen te mogen spelen maar wij in Chill speelden vooral...
  13. thelightfighter

    Voorstelronde

    Goedenavond heren van t goede leven! @Single Malt en ik wilden graag een topic openen maar de enemy's kennen elkaar eigenlijk veel te slecht kwamen we achter. Tijd voor n voorstelrondje! Omdat Bona toch niks te doen heeft mag hij beginnen :)
  14. thelightfighter

    Belgie -> Copycats

    De belgen kunnen weer eens niet laten een kopie van een Nederlandse hit te kopierenhttps://www.ad.nl/show/belgie-gaat-vlaamse-variant-maken-van-de-luizenmoeder~a29127cc/ Wat kunnen ze wel zelf als ze zelfs humor gaan kopieren?
  15. thelightfighter

    Instellingen nieuwe classic

    Na deze classic heb ik vernomen dat de volgende worden gekozen via een enquete, Dit zei Duckje in het W60 feedback topic, Dus @Duckje kun je je aan je woord houden en een topic openen met Code die we kunnen invullen en mogelijke richtlijnen? Trouwens chill dat we dan weer classic voor onszelf...
  16. thelightfighter

    Rate de Speler - W59 Special

    Beste forumgangers, Ik zie dat W59 forum eigenlijk best veel spelers heeft die reageren of ergens hun mening over geven.\. Toen dacht ik : ''Tis tijd voor een rate topique'' Dit topic is niet alleen om veren in iemands reet te jassen maar ook om te bekritiseren! Voor degene die het niet kennen...
  17. thelightfighter

    Teltopic - Classic

    Gezien de activiteit en gezelligheid achteruit schiet en ik het op de Casual voorbij zag komen leek het me een leuk idee: Ook hier geldt dat de opmerking met de wereld en met je nummer moet verbinden: Om af te trappen: 1. Het aantal keer dat Marco deze week de inlogknop heeft gevonden
  18. thelightfighter

    Wereldchat

    Yoo, Zouden mensen een wereldchat leuk vinden? Dan maak ik er 1tje Groetekes Rens
  19. thelightfighter

    [Speeltopic] WvW #278 Bully or be Bullied

    07:55 de schoolbel gaat. Triiiinnnggg trrriiinnngggg De nerds staan natuurlijk alvast klaar, want o wat hebben ze er een zin in…Langzamerhand druppelen de leerlingen binnen tot het 08:00 is.De leraar komt binnen: ‘’Goedemorgen, Laten we beginnen.. O Ik zie een paar lege stoelen, Wie missen we?’’...
  20. thelightfighter

    [Inschrijftopic] WvW #278 Bully or be Bullied

    07:55 de schoolbel gaat. Triiiinnnggg trrriiinnngggg De nerds staan natuurlijk alvast klaar, want o wat hebben ze er een zin in…Langzamerhand druppelen de leerlingen binnen tot het 08:00 is.De leraar komt binnen: ‘’Goedemorgen, Laten we beginnen.. O Ik zie een paar lege stoelen, Wie missen we?’’...
Bovenaan