Zoekresultaten

  1. Calamity.

    Stelling van de dag

    daarover gesproken vinci gaat ons idd helpen aan de endgame
  2. Calamity.

    Stelling van de dag

    dat zijn eigenlijk twee stellingen, namelijk dat de endgame versneld gaat zijn en de andere is dat deze ook nog eens saai zal zijn. Doe maar eens gek!
  3. Calamity.

    Stelling van de dag

    Laat ik voorop stellen dat ik niet als doel had om jullie af te kraken met de post. Ik noemde het ook "het idee om te verkennen of we als Chaos en Dei zijnde samen een stam konden vormen", ik snap best dat er bij een aantal meer enthousiasme aanwezig was dan bij anderen. Een paar deelden een...
  4. Calamity.

    Stelling van de dag

    Ik vind dit wel een interessante insteek. Jullie hebben heel concreet bij ons aangeklopt met het idee om te verkennen of we als Chaos en Dei zijnde samen een stam konden vormen. Wat jullie goed recht is. De mening verandert echter 180 graden wanneer de casus verschuift naar Dei en Ballie? Een...
  5. Calamity.

    De Vuile Was van Continent 45

    Ik begrijp hem wel. 60 is wat ik hoop, 20 + 20 is wat mn edels doen.
  6. Calamity.

    De Vuile Was van Continent 45

    verdorie 28 + 22 = 60 leer eens rekenen David
  7. Calamity.

    Spotprenten

  8. Calamity.

    Spotprenten

  9. Calamity.

    Stelling van de dag

    Zou dit een gevolg zijn dan? Ik ben benieuwd hoor :P Ik denk dat er mogelijk allang een lijntje loopt namelijk, er wordt ook wel het een en ander weggegeven hé. Celtic die bijvoorbeeld tussen Chaos en Legal in ligt. Martijn wist bijvoorbeeld al erg goed te zeggen dat hij voorzag dat er geen...
  10. Calamity.

    Stelling van de dag

    Niet omdat ik er per definitie op tegen ben, of omdat ik het niet begrijp. Maar omdat ik denk dat het een leuke discussie kan aanwakkeren Stelling: De fusie van de stammen Chaos en Legal zou de toekomst van de wereld minder leuk maken.
  11. Calamity.

    Wat is er nodig om een wereld te winnen...

    Farms mag je shapen, en sowieso zou ik sjoert farmen
  12. Calamity.

    Stelling van de dag

    Onze eigen toekomst ook, wie wil nou met Rene spelen?
  13. Calamity.

    Golden Awards - W97

    Geen zorgen Coruscant mag farmen EN munten meppen. Meer privileges dan Martijn dus
  14. Calamity.

    Golden Awards - W97

    Schedel top! speel schedel weg of hou je bek over schedel
  15. Calamity.

    De Vuile Was van Continent 45

    eens daarom kijk ik nooit naar cbc
  16. Calamity.

    Spotprenten

  17. Calamity.

    Spotprenten

  18. Calamity.

    Spotprenten

    Mooie ODA voor die gasten :biggrin:
Bovenaan