Zoekresultaten

  1. Project 1

    Praathoek

    Newgen noobs. Blij dat ik een paar maanden geleden al gestopt ben met dit spel. Wat een triest einde van w72. Gefeliciteerd Motr. PS: kom CoC spelen, veel leuker dan dit spel.
  2. Project 1

    Exact. de wannabe van W72.

    Discussiëren omtrent dit onderwerp heeft nu niet zoveel zin meer, het kwaad is al geschiedt. Kleine sidenote: Het dorp van Wouter werd overgenomen om 23:54, Volgens de tijd op het AF stond de post al om 01:12 online. De PM vanuit de VV kwam pas om 02:01. Er is dus amper tot geen tijd gegeven om...
  3. Project 1

    Exact. de wannabe van W72.

    Het gehele gezeik op het account komt me mijn neus uit. We spelen al 3-jaar samen. Ik had verwacht dat als er iets speelt we dit onderling zouden bespreken. Maar nee, in plaats hiervan wordt er een impulsieve actie ondernomen zonder overleg die het gehele team schaadt..... Het team ligt nu...
  4. Project 1

    Top/Flop stammen

    Heh, dat ben ik niet hoor Mille!
  5. Project 1

    Golden Awards

    Leuk lijstje! Overigens hebben Jouke en ik op het AF nergens stamgenoten lopen afkraken. (Op Ruvon na natuurlijk)
  6. Project 1

    Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

    Nou ik heb wel navraag gedaan en Fabian @Erebos. vindt jou echt een lul! Nee grapje hoor :)
  7. Project 1

    Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

    1C was kansloos toen Ruvon ons in de steek had gelaten. Je moet niet vergeten wat dit met de motivatie doet binnen een stam als een stamgenoot zomaar naar de vijand overloopt. Daarnaast zou het front van 1C te groot worden met de safe die ze hadden, de BG Motr lag ook volledig aan de andere kant...
  8. Project 1

    Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

    Dit is dus de denkfout waar het bij menig TW speler fout gaat. De join van Ruvon heeft de wereld gemaakt zoals die nu is. Niet de join van 1C naar Fresh. De wereld had een leuke 1v1v1 kunnen worden, waarin alle 3 de partijen evenveel kans maakte op de overwinning. Echter moesten jullie zo...
  9. Project 1

    Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

    De koe staat nog steeds in de wei hoor ;) We hadden met z'n alle gewoon een reactie verwacht vanuit het Globe kamp, spijtig dat deze nooit is gekomen. Een tijdje geleden zijn er gesprekken geweest tussen voormalig Motr én Globe. Hierin zijn de dubieuze acties besproken (als we het moeten...
  10. Project 1

    Rate de speler

    Volgens mij speelt Steven @Global Knowledge daar. En dat is wel een baasje hoor (In Rocket league). OELE OELE OELE 5/5 reeten
  11. Project 1

    Golden Awards

    Heh?
  12. Project 1

    Praathoek

    Heb altijd al wel eens willen investeren in vastgoed. Voor 35 pp per dorp per dag hebben we een deal!
  13. Project 1

    Spotprenten

    Je vergelijking slaat kant noch wal. We hebben het hier over samenwerken met een [stab account] en het mogelijk niet naleven van de wereldafspraken door Motr. Overigens hoor je mij nergens klagen over de Beerculus dorpen. Heb je nog meer nuttigs bij te dragen, of was dit het?
  14. Project 1

    Spotprenten

    Beetje mosterd na de maaltijd dit. Jullie werken gewoon nog steeds samen met bewezen stabbers. Zo lang jullie het maar goed uitkomt is d'r blijkbaar niks aan de hand? Best wel bizar om te zien dat d'r nog steeds geen passende maatregelen genomen zijn. Er wordt gehoopt dat met het internen van...
  15. Project 1

    Spotprenten

  16. Project 1

    Spotprenten

    Credits?????
  17. Project 1

    Smerig spel?

    Als je snel genoeg bent met joinen en leaven verschijnt het niet op twstats ;)
  18. Project 1

    Smerig spel?

    Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Volgens mij heeft Ritesch het aardig netjes opgelost binnen een korte tijd. Globe daarentegen heeft behalve een paar losse statements, die ze overigens ook weer verwijderd hebben nadat ze zagen dat het vol onwaarheden stond, niks meer laten weten. Behalve wat...
  19. Project 1

    Opvangtehuis MoTr!

    We wachten nog met smart met z'n alle op de reactie vanuit kamp @Predec . Maarja, die zal natuurlijk niet komen met een reactie omdat het jullie in een slecht daglicht zet. De reactie vanuit Conor heeft overigens niks met stoken te maken. Het is puur een reminder dat we het met z'n alle niet zo...
  20. Project 1

    Golden Awards

    Is goed Omari!
Bovenaan