Zoekresultaten

  1. DragonGoesOppai

    Vraagje m.b.t scripts

    Even een noobvraagje als het voor jullie niet uitmaakt ;) Ben recentelijk weer actief begonnen met TW, en heb besloten dat het misschien eens tijd werd om dan ook echt actief de legale scripts te gebruiken, maar veel verder dan Sangu kom ik niet Welke scripts vinden jullie een must-have? (en...
  2. DragonGoesOppai

    Opzetten site

    Hallo :D Ik heb de laatste 3 topics in dit forum al gemaakt, en ik heb het gevoel alsof ik al te veel vraag, maar ik ga lekker door met vragen stellen Ik heb nu net een stam opgericht op wereld 55, en ik zou graag een site voor mijn stam willen maken Ik heb dit net overigens opgezocht, maar ik...
  3. DragonGoesOppai

    Timen/Snipen/Alle andere technieken

    Aangezien ik hier nu toch een account op heb gemaakt kan ik het net zo goed nuttig gebruiken :D Dus hier nog een vraag x3 Wat is de beste manier om dingen zoals bijvoorbeeld Timen / Snipen te oefenen, en zijn hier nog tips/tricks voor? Aangezien ik nog niet enorm veel ervaring heb met TW en...
  4. DragonGoesOppai

    Accounts

    Ik heb op dit moment een account op classic waar ik redelijk ver op ben gekomen, en ik heb eindelijk een vriend zover gekregen om ook tribalwars te gaan spelen. Overigens zullen we beiden ook af en toe op tribalwars kijken als we op school zitten, en dan zitten we op hetzelfde ip adres. We...
Bovenaan