Zoekresultaten

  1. et Murus Magnificum

    Classic 29 | hoe staat het ervoor?

    Hi allemaal, Via deze weg zou ik graag een topic willen openen om externen een beter beeld te geven van de huidige Classic 29. Natuurlijk heeft de huidige Classic een smet op zich; het hoge boost gehalte van de stam Run! & Up! in de beginfase, en de grote stab op het account TBB. Hiermee...
  2. et Murus Magnificum

    Slechte openingszinnen gebaseerd op Tribalwars

    Ik begin: Mag vanavond mijn speer in jouw dorp ondersteund worden?
  3. et Murus Magnificum

    speer niet te vertrouwen

    HA GEFOPT!! DIT IS EEN MEME TOPIC
  4. et Murus Magnificum

    Zero [IQ]: Onze strategie..

    Beste forumgangers, Op 14 april 2021 is er een pre-made opgezet voor CL26 genaamd "Zero [IQ]". De insteek van deze pre-made was om een stam te creëren met spelers geselecteerd op: gezelligheid, ervaring en motivatie. Het belangrijkste doel voor ons was om een leuke Classic tegemoet te gaan met...
  5. et Murus Magnificum

    CL26: Golden awards

    Goedenavond heren en dames, Het is wellicht al iets te laat maar toch zou ik via deze weg eens het GA-topic willen inluiden voor CL26. Jullie kennen allemaal het standaard riedeltje.. veelal zal deze zin niet eens lezen.. Het gaat uiteraard om deze lijst: Ik zal zelf morgen ook een lijstje...
  6. et Murus Magnificum

    Top/flop spelers

    Hi all, Via dit topic wil ik wat leven in de brouwerij brengen op het Classic forum. Langzaam beginnen de stammen zich te vormen en zie je de grotere accounts naar voren komen. Ons account hadden we langzaam maar zeker al bekend gemaakt en er kan toch wel gezegd worden dat wij een flop account...
  7. et Murus Magnificum

    Niveau Rep.

    Goedemiddag alle, Aangezien ik niet met de speler zelf eruit kan komen, en ook de stamleider van Rep. mij negeert, heb ik besloten het op het forum aan te kaarten. De speler "Paradise" heeft twee dorpen gepakt op 24 en 28 december. Het gaat om de dorpen: 502|435 en 504|436. Deze liggen midden...
  8. et Murus Magnificum

    [Profiel] Aanvraag ItHappensAgain..

    Goedenavond allemaal, Ik ben opzoek naar een geschikt profielplaatje voor ons account. Hierbij de volgende lijst opgemaakt: 1. De tekst: Spelersnaam 2. Kleurencombinatie(s) Vrij in keuze 3. Thema: Ik zat te denken aan een plaatje waarin je toont dat een account na lange tijd terug is. Mag...
Bovenaan