Zoekresultaten

  1. alea iacta est

    Golden Awards

    niet meer gooien met laptops he ouwe gangster, maar hou ook wel wat van jou hoor en je uitspraken:)
  2. alea iacta est

    Golden Awards

    maar jij bent er wel goed in dan ?
  3. alea iacta est

    Golden Awards

    de liefde spat er vanaf haha
  4. alea iacta est

    Praathoek Classic 23

    heb nog nooit op kastas gespeeld vindt het vrij nutteloos ook vrij respectloos .maar goed ieder zijn ding
  5. alea iacta est

    Golden Awards

    mij moet je al helemaal niet serieus nemen ik ben mongool;)
  6. alea iacta est

    Golden Awards

    ik ben echt al veels te lang weg geweest en dingen zijn schijnbaar veranderd is het nu dat je iedereen moet een klapje op het kontje geven van ja je bent goed bezig .... heb je dat echt nodig ls nr1? ik heb dat zelf never nooit nodig gehad bij mijn 5 nr1 accounts
  7. alea iacta est

    Golden Awards

    graag gedaan is het nu zo ver dat p en p niet meer kan en dat we lief moeten zijn en elkaars kontjes moeten kussen? heb trouwens al wel gezegd dat je goed bezig bent he. die kan je alvast wel in je reet steken...
  8. alea iacta est

    Golden Awards

    en dat is wel waar jij tot gekroond wil worden toch:P
  9. alea iacta est

    Golden Awards

    nee maar ook niet achteruit alleen maar naar beneden toe.. dan wordt het pompen of verzuipen... maar als het wel werkt god mon de du dan ben je wel koning toch:)
  10. alea iacta est

    Golden Awards

    gewoon linker been als eerste, dan het rechter been en het schijnt daarna vanzelf te gaan... en hopen dat alles goed gaat oppervlakte is betrekkelijk he het kan 1 meter diep zijn en zelfs 1cm en soms dan is het 5meter of dieper , dan ben je fucked, dan moet je hopen dat je geloof je helpt
  11. alea iacta est

    Golden Awards

    Jezus liep er over he.. maar je kan zeer zeker lopen in water zou niet weten waarom dat niet zou kunnen tenzij je niet kan lopen vanwege een handicap ... of misschien een of andere rare ziekte hebt waarbij water je vijand is
  12. alea iacta est

    Golden Awards

    a niet doen die grotten kunnen diep zijn en als het regent dan lopen ze vol.. voor je het weet loop je naar lucht te happen terwijl je water trapt.
  13. alea iacta est

    Golden Awards

    maar je hoopt wel op het figuurlijke veren in je reet reacties hier dus? maar je bent wel goed bezig die kan je opsteken;)
  14. alea iacta est

    Golden Awards

    naja liever helemaal niks in men gat als ik eerlijk ben. ben al wel oud ,maar die drang heb ik nog niet gehad... steek ook liever niks in iemand anders zijn gat als ik eerlijk ben..
  15. alea iacta est

    Golden Awards

    oei iemand wil zien dat ze hem mogen en max waarderen. ik zal beginnen for president pallie patatje oorlog.
  16. alea iacta est

    Top / Flop Spelers

    Het is juist een prima manier van deffen ,vooredelen en naedelen op een dure edel wereld als je niet kunt blocken of de volle trein kunt snipen na de vegen. Katas gebruik ik zelf eigenlijks nooit. yeps jij snapt hem. ook jij behoort tot de slimmere/tactische spelers. ja idd beetje zuinig...
  17. alea iacta est

    Beste [accnaam] booster (Open brief)

    ja was prima gozer
  18. alea iacta est

    Oneerlijke verhoudingen door pp gebruik.

    klopt ,maar goed dat is wat het is he controle over hoe dingen en zaken gaan. ik kom naar lange tijd weer terug ,maar zie nog steeds dezelfde onwetendheid.
  19. alea iacta est

    Oneerlijke verhoudingen door pp gebruik.

    is niet voor niks dat inno om de haverklap dingen doet als wakkerdam of ridder shit, dat levert geld op en daar heb je pp voor nodig. plus overdracht tussen accounts qua pp is erg lang doen ze ook niet voor niks denk dat je geen enkel medelijden hoeft te hebben met hun hoor;)
  20. alea iacta est

    Oneerlijke verhoudingen door pp gebruik.

    denk dat je daar een cruciale fout maakt. denk dat de meeste spelers niet pp farmen en dan andere wereld spelen. denk dat er meer gekocht wordt als dat er verdiend wordt door pp te farmen. het verdien model is daar ook op gericht uiteraard. elke transactie is 1pp doe dat 30000x en je hebt al...
Bovenaan