Zoekresultaten

  1. Speedronde #4765 - Scenarioronde

    Achzo, dat wist ik niet! Goed om te weten, al zal het waarschijnlijk zelden of nooit nog voorkomen voor mij ;)
  2. Speedronde #4765 - Scenarioronde

    @ropiloot11 misschien geen slecht idee om de ronde wat vroeger te sluiten en er nog een middagronde tussen te gooien? Denk dat het best al wel beslist is ondertussen, dus nog 5 uur laten doorgaan lijkt me een beetje overbodig.
  3. Speedronde #4650 - Special ronde

    Heel erg leuke ronde, blijft altijd lekker met zo'n patroon vind ik (thx voor de moeite!). Extra pluspunt voor mij was het hogere startniveau, dan krijg je na een uurtje al echt leuke fights in vergelijking met vb ronde 2 start. Dikke ronde!
  4. Feedback Quarantaine-wereld

    Zou best kunnen hoor! Ik weet gewoon dat op een normale wereld, de barbjes vanaf dag 1 beginnen groeien. Dus dat zou willen zeggen dat ze hier ook vanaf dag 1 moeten afbreken, maar dat zie ik toch niet echt gebeuren denk ik.
  5. Feedback Quarantaine-wereld

    Ik heb ook de indruk dat iemand dit is vergeten aan te zetten, aangezien de enige barbs met een lager puntenaantal een gesloopte muur hebben..
  6. Speedronde #4603 - Bashronde

    Klein rondje van kritiek: ik kreeg aanvallen die toekwamen om 22:00:09 en carede daar dus niet meer om doordat het NA het afsluiten van de speed zou moeten zijn. Maar nu heeft PartySchlumpf. (dankzij die aanvallen) nipt gewonnen, lijkt me vrij oneerlijk tbh. Ik ging het sowieso niet meer halen...
  7. Speedronde #4432 - Vrije instellingen

    Eindelijk nog eens een ronde met kerk, zalig! Weet niet hoelang dat geleden is (veel te lang!), maar leuke instellingen!
  8. Speedronde #4420 - Startronde

    Eerste keer dat ik een startronde deed, wat een kapotsaaie kutronde zeg! Eens je 3k hebt ligt eigenlijk alles vast, gewoon je hq naar 30 en met al die barbjes farm je zoveel dat je dan nooit meer stopt met bouwen. Denk dat het leuker zou zijn moest je wat minder barbjes doen, dan wordt farmen...
  9. Speedronde #4338 - Vrije instellingen

    Misschien een klein tikje feedback: persoonlijk zou ik het leuker vinden als het edelen van barbs bij dergelijke ronde wordt uitgeschakeld na vb 2 uur. Op die manier krijg je veel leukere gevechten tegen het einde van de wereld, terwijl het nu bijna onmogelijk is om even snel te edelen als...
  10. Top/Flop spelers

    Lekker leuke uitleg, jammer dat het natuurlijk weer nergens op slaat. Jimwen kreeg pas deze ochtend een resem aanvallen binnen en is enkele minuten na z'n eerste 2 dorpjes verloren te hebben de stam geleaved. Lekker lachen dat er nu plots over 'de volgende ochtend na de aanvallen' wordt...
  11. 19/8 Roll-back NL69

    Nou ik was het niet alleszins:D
  12. 19/8 Roll-back NL69

    Niet teveel laten afwijken alsjeblieft! Straks zijn m'n farmpjes weer bezoek :(
  13. 19/8 Roll-back NL69

    Stipt zoals de nachtbonus stopt? Of moet het manueel worden uitgeschakeld en zit er dus een klein beetje variatie op?
  14. 19/8 Roll-back NL69

    Mogen we er trouwens vanuit gaan dat de vredesperiode stipt om 12u stopt? Of gaan ze ons daar ook weer proberen naaien en het nog een beetje langer uitrekken?
  15. Geluksysteem

    Ik denk dat je gelijk hebt, ik heb ook al altijd die indruk gehad. Het zou veel logischer zijn als de waarschijnlijkheden zich Gaussiaans zouden gedragen, want dan krijg je die extreme gevallen echt heel erg weinig, wat een pak eerlijker zou zijn me dunkt. En die vlag: ik ga ervan uit dat ze...
  16. Stel zelf de instellingen voor Wereld 70 voor!

    Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 1 (100%) - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 1 (100%) Spelsysteem: - Boogschutters/bereden Boogschutters: Actief - Ridder/Standbeeld: Actief, met skillboeken - Bonusdorpen: Actief, verbeterde - Kerk en geloof: Neen -...
  17. Speedronde #4200 - Special ronde

    Hmm zou inderdaad ook een goed punt zijn. Het zou het 'fight' wel niet echt veranderen, want na een paar uur waren er nog geen barbs genobeled maar was wel bijna heel death weg. Idem wel, zeker omdat ik we plots maar met 4 of 5 in de top 20 stonden na een half uurtje :p
  18. Speedronde #4200 - Special ronde

    Mee eens, had vrij stom geweest moest ik met die 30 barbs nog eerste zijn geworden. Denk dat het voor volgende keer misschien een goed idee is om die boosterdorpen vanaf het begin erin te zetten (met minder troepen?). Op die manier gaan veel mensen daarop focussen, en is de speed niet teneinde...
  19. Speedronde #2900 - Special ronde

    Ach, winnen is winnen. Toch?:D
  20. Voorstellen instellingen Classic 13

    Je kan ook de no haul aanpassen natuurlijk;)
Bovenaan