Zoekresultaten

  1. [Stam] Toss a Coin to your Witcher

    1. De tekst: Eentje met de stamnaam of stam tag (Toss a Coin to your Witcher, of Coin.) en eentje zonder 2. Kleurencombinatie(s) Donker, aangezien The Witcher series nogal Dark zijn. Waarbij de gouden munt te gebruiken in het plaatje dan weer Fel(Licht) naar voren komt 3. Thema: Witcher...
  2. Rate de speler

    Sinds er weeral veel rivaliteit is ben ik benieuwd hoe spelers over elkaar denken qua kwaliteiten, ligging, reputatie etcetera hoopte ik dat men elkaar ook op een objectieve manier kunnen beoordelen. Denk dat het grootste gros hier wel weet hoe dit werkt. Maar om toch maar een format neer te...
  3. [Profiel] Discovered by Accident

    1. De tekst: Discovered by Accident 2. Kleurencombinatie(s) lichtere kleuren, het liefst een gif waar ook iets van licht pulseert. 3. Thema: Iets wat bij de naam past, iets dat perongeluk is ontdekt en wereld veranderd is of iets dergelijks in die richting. Voorbeelden maar je mag zelf ook...
  4. Rate de speler

    Dit vond ik altijd wel een interessante thread, viel me op dat deze hier nog niet was dus laat ik hem maar openen. De bedoeling is dat er spelers onder de loep worden genomen en punten van 1 tot 10 krijgen op de volgende onderdelen: Punten Od Stam Ligging Reputatie En tot slot Gemiddelde /...
  5. [Stam] Officium Familiae Honori

    1. De tekst: Officium Familiae Honori betekenis: family, honor, duty 2. Kleurencombinatie(s): Lichtere kleuren, geen donkere. geel, wit, etcetera, voorbeeld qua kleurgebruik: plaatje van loyal. 3. Thema: Iets in de richting van familie, eer en plicht. (en voor de...
  6. [Profiel] Mysterious Individual

    1. De tekst: Mysterious Individual. 2. Kleurencombinatie(s): Laat je fantasie de vrije loop, het liefst niet te donkeren kleuren. 3. Thema: De naam zegt het al, een mysterious iemand, gezicht misschien achter iets verstopt of iets dergelijks (bij een vorig plaatje van me was dat een vrouw achter...
  7. [Profiel] Mysterious Stranger profielafbeelding 100pp

    1. De tekst: Mysterious Stranger 2. Kleurencombinatie(s): niet echt een voorkeur, wat donkere tinten passen denk ik het best bij een mysterieus persoon, laat de fantasie de vrije loop 3. Thema: Iets met een 'mysterious stranger' uiteraard, iets met een man waarbij je dus niet kan zien wie het...
  8. [Profiel] Nightingale profielafbeelding

    Beste designers, Ik ben op zoek naar een nieuwe profielafbeelding voor W53 en deze hoop ik hier te vinden. 1. De tekst: Een plaatje met: aNightingale, spelersnaam er op. 2. Kleurencombinatie(s): Eigen keuze. 3. Thema: Iets met een Nightingale(nachtegaal) dit mag iets gaafs zijn met de vogel...
Bovenaan