Zoekresultaten

  1. Onwaarschijnlijke boeken geschreven door W80 spelers.

    "Hoe over te stappen naar Tribalwars 2 en alles over deze transitie" - Team guided
  2. Praathoek W80

    Mag ik de prullenbak zijn in dit verhaal?
  3. Golden Awards

    Namens het team van Guided willen wij beamen dat we nog steeds weinig soeps zijn. Toch bedankt voor de nominatie
  4. Top/flopstammen

    Die zouden inderdaad meer inhoud hebben
  5. Top/flopstammen

    Laten we de aandacht blijven afleiden, je hebt gelijk.
  6. Het grote complimententopic

    Ik def zelfs goed in me slaap! Nee helaas kan ik deze credits niet accepteren ik was het niet ;$
  7. Het grote complimententopic

    Je gaat nog steeds met me fronten hoor, gezellig !
  8. Het grote complimententopic

    Zelfs met mij ?:$ heb het gevoel dat we dichter naar elkaar groeien
  9. Einde Wereld Awards

    Man Man Man Melvin wat ben je toch weer triest. Wederom een bijzonder onvolwassen manier van communiceren van je. Maar ben ondertussen ook niks anders gewend van je. Word jij nooit eens moe van jezelf en je gezwets? Anderen namelijk wel. Realiseer je je niet dat elke keer dat je weer achter je...
  10. Top/Flop stammen

    Een mening is per definitie geen feit toch?
  11. Golden Awards

    Een deze dagen komt die, ik doe momenteel alsof ik heel druk ben met uuhmm... dingen
  12. Golden Awards

    Moet ik een lijstje maken of moet ik gewoon me smoel houden?:oops:
  13. Top/Flop stammen

    Het tegels zetten of het TW spelen op zijn mobiel ? Je moet er eentje kiezen
  14. Spotprenten

  15. Spotprenten

    Wesley, goddanm no chill mate, right in the feels! zal ik weer terugkruipen onder de steen waar ik vandaan kwam?:redface:
  16. Spotprenten

  17. Clustercontest W73

    kan deze opmerking in de huidige maatschappij, voordat er mensen gaan janken?
  18. Poll omtrent nieuwe graphics kaart

    Gebruik al jaren de klassieke kaart, maar vind het een enorm verschil. Het lijkt inderdaad op elkaar, dat is het niet, het is de kleurstelling en dichtheid. moeilijk uit te leggen maar mijn tedere gamers ogen vinden het chaotisch, terwijl de vorige klassieke variant gewoon rustig was. Less is...
  19. Discussie Updates discussietopic

    The F is dit? om het maar subtiel te brengen.
  20. Golden Awards

    To soon man, to soon. :eek:
Bovenaan