Zoekresultaten

  1. Korjakskaja Sopka

    Praattopic

    Wie gaan we deze wereld zien?
  2. Korjakskaja Sopka

    [Stam] Plebs! - 100 PP

    1. De tekst: Wij gaan voor GOUD! 2. Kleurencombinatie(s): goudachtig 3. Thema: Feestende lui met bier, iets met als doelstelling goud of rang 1 (speed wereld met een gouden cupje voor rang 1) 4. Plaatje(s) om te gebruiken: - 5. Deadline: - 6. Prijs/gift:100 PP 7. Favoriet tot nu toe: -
  3. Korjakskaja Sopka

    [Profiel] Profielplaatje gezocht: Coron4 Camel

    1. De tekst: Coron4 Camel 2. Kleurencombinatie(s): Laat ik volledig aan de designer over. 3. Thema: Plaatje met een kameel (kamelen) zou leuk zijn :D 4. Plaatje(s) om te gebruiken: 5. Deadline: / Niet, heb alle tijd van de wereld met de quarantaine :) 6. Prijs/gift: 100 - 200 PP 7. Favoriet tot...
  4. Korjakskaja Sopka

    Top & Flopspelers

    Zijn de eerste toppers & floppers al gespot?
  5. Korjakskaja Sopka

    Einde wereld awards W67

    Beste medespelers, Nu W67 binnen een week gesloten is is het nog niet te laat om elkaar te nomineren voor de nominaties binnen dit lijstje. Dus brand er op los met je creatieve brein! “Beste speler van W67: Beste stam van W67: Beste stam speler van w67: De beste aanvaller van W67: De beste...
  6. Korjakskaja Sopka

    Top & Flopspelers

    Zijn de eerste toppers al gespot? :smile:
  7. Korjakskaja Sopka

    Top/Flop spelers

    Zijn de eerste toppers en floppers al gespot?
  8. Korjakskaja Sopka

    Top & Flopspelers

    En wie behoren er tot de top en wie behoren er tot de flop spelers? :D
  9. Korjakskaja Sopka

    [Afgekeurd] Nieuwe optie: Premium beurs wegfilteren bij berichten.

    Ik erger me dagelijks erg aan het feit dat ik de berichten van de transporten tussen de premium beurs en mijzelf niet kan wegfilteren, dit leidt tot dit resultaat: Ik zou het handig vinden als er hier een filter bij komt die dit weg kan filteren.
  10. Korjakskaja Sopka

    Top & Flop stammen

    Bij deze.
  11. Korjakskaja Sopka

    Top & Flop spelers

    Bij deze.
  12. Korjakskaja Sopka

    [Afgekeurd] Fenomenale uitbreiding inventaris.

    Hoi allemaal. Ik zie graag bij het openen van de inventaris een schema ernaast/erbij met de actieve bonussen en resterende tijd. Dus dit schema (hieronder te zien) zou ik graag ergens op dezelfde pagina zien + de resterende tijd. Dit is de oplossing voor onnodig geklik. Stemadvies:
  13. Korjakskaja Sopka

    geen forums

    Waarom zijn de forums weg? :s
  14. Korjakskaja Sopka

    [Avatar] Avatar Korjakskaja Sopka

    Ik zoek een avatar voor dit forumaccount. 1. De tekst: Korjakskaja Sopka 2. Kleurencombinatie(s): Vrije keuze. 3. Thema: Een knappe chick. 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Vrije keuze. 5. Deadline: Ik wacht de opkomsteven af. 6. Prijs/gift: 100 PP 7. Favoriet tot nu toe: Nog geen. Lets show me...
  15. Korjakskaja Sopka

    Premium punten.

    Hey schatjes, Lekker kort door de bocht; ik wil graag pp op de .es server :D Ik wil 300+ ruilen tegen bijvoorbeeld .nl pp of .fr ofzo, als je dit hebt en wilt reageer dan ff :p
  16. Korjakskaja Sopka

    [Profiel] 4 plaatjes SK 2017.

    Beste plaatjesmakers, Wij zoeken voor het SK 2017 4 plaatjes: 3 spelersplaatjes en 1 stam plaatje. Wij gaan anoniem spelen dus vandaar dat ik hier inhoudelijk niet op in ga, als er een plaatjesmaker interesse heeft spreek me dan aan d.m.v een privébericht of stuur een berichtje op skype...
  17. Korjakskaja Sopka

    Handtekening AF.

    Beste mensen, Het is best wel knullig maar ik kom er niet echt uit hoe je nou een handtekening instelt op het AF.. :p Op normale werelden is het appeltje eitje met BB code+ maar hier kan ik het niet gebruiken naar mijn weten. Is er iemand die het me kan vertellen? Ik zoek de functie waarmee...
  18. Korjakskaja Sopka

    [Stam] Plaatje: Senso Ansia.

    1. De tekst: Senso Ansia. 2. Kleurencombinatie(s): Mooie effecten in de kleurovergangen. 3. Thema: Iets moois met de natuur, geen specefieke eisen verder. 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Geen. 5. Deadline: Zo spoedig mogelijk. 6. Prijs/gift: 150 premium punten. 7. Favoriet tot nu toe: - Bij...
Bovenaan