Zoekresultaten

  1. Mirage

    Stelling van de dag

    Stelling: Leiding Fier had de Hiho rekruuts door Taow moeten voorkomen door dat op te nemen in de NAP en heeft door dat niet te doen zwaar geblunderd. Wat ons nu rest is een leuke eindstrijd ;)
  2. Mirage

    Spotprentencontest W71

    Vind dat juist je saaiste Joa
  3. Mirage

    Stelling van de dag

    De enige rush waar jij normaal voor gaat is de intern jezelf naar de top met een slechte stam om je heen rush :rolleyes:
  4. Mirage

    Spotprentjes

    Ik voel me zeker niet aangevallen, ken je ook niet dus zou een mening me ook eigenlijk niks uitmaken :p Noem het ouderwets, maar toen ik nog speelde (klink wel bejaard zo, lente '17 stopte ik) werd er gewoon wat normaler op AF gepost voor mn gevoel, uiteraard praat iedereen zo als ie wil, naar...
  5. Mirage

    Spotprentjes

    Waar haal jij die ontzettend grote bek eigenlijk vandaan anderen constant 'knulletje' of 'noob' te noemen? Heb tot nu toe nog geen speler gesproken die positief over jou spreekt. Zowel huidige als ex stamgenoten van je beschrijven je als een bron van onrust in de stam. Men zou door jou stammen...
  6. Mirage

    Spotprentjes

    Hahah gelukkig sta jij wel bekend om goed te kunnen reageren, knul Toch bijzonder waar je de info vandaan haalt, gezien Melvin zelf alleen onze Def liet terugsturen die anders vol gebashed zou worden. Wat er daarnaast is teruggestuurd is enkel een (communicatie) foutje geweest. Verder hebben...
  7. Mirage

    Top & Flopstammen

    Toen ik op de AF hoofdpagina stond en een nieuwe post in dit topic van jou zag staan had ik dan toch even hoop, hoe naïef van mij. Wederom weinig ontopic waar je op reageren durft, maar bon, met het huidige niveau op dit forum kan je daar nog mee weg komen :) Om dan even in jouw straatje te...
  8. Mirage

    Top & Flopstammen

    Hoezo 'blij dat je jouw mening hebt'? MI kaart aan dat jij lang niet alles weet van de stand van zaken, iets wat compleet klopt als je jouw reacties erbij pakt. Het is eerder te stellen dat we aan 'jouw mening' niet zoveel hebben gezien die niet op feiten maar blijkbaar op giswerk en een of...
  9. Mirage

    Stel jezelf voor!

    Heerlijke actie inderdaad!
  10. Mirage

    Praathoek #Classic15

    Ieder groot man heeft iemand achter zich die soms met sterke ideeën komt. Bij Emile is dat Aldo
  11. Mirage

    Top/flop stam(men)

    Tja, waarschijnlijk wel eentje zonder leden. Guess they've been leaving ya behind ;) badum tsss
  12. Mirage

    Top/flop stam(men)

    Ontopic: David is sowieso een flopstam
  13. Mirage

    Top/flop spelers

    Je weet hoe Melvin is :D Communicatief is hij wat anders dan de rest
  14. Mirage

    Top/flop spelers

    Ik zeg inderdaad dat drie mensen teveel is als wij geen enkele scheur in hun verdediging kunnen veroorzaken en zij met alleen hun drieën al genoeg off hadden om onze verdediging ruimschoots te baas te zijn. Laat staat als zij enkele buren vragen die vervolgens al onze dorpen afbraken met enkele...
  15. Mirage

    Top/flop spelers

    Tenzij ik de laatste mededeling van het twteam heb gemist en daardoor niet weet dat groot praat inmiddels in de vorm van een altijd succesvolle aanval kan worden gestuurd op stacks die tot een tiental uren ver opgesteld staat in hoeveelheden waar wij solo niet langskwamen, denk ik dat het niet...
  16. Mirage

    Top/flop spelers

    Je bedoeld een massa van 6+ spelers met 3 edelaars tegenover één speler met een huge front zonder hulp omdat de wereld al verpest was? Zeer goeie vergelijking Becca, ga zo door. Een werkelijk aanwinst voor dit AF.
  17. Mirage

    Topstammen

    Om ook maar even een niet al te negatieve reactie te gooien vanuit het Finity kamp. Anb is een stam dat zijn ligging en kwantitatieve overmacht grotendeels te danken heeft aan een diplomatische, wellicht slimme, zet. Deze vond plaats een aantal weken geleden en resulteerde in een situatie...
  18. Mirage

    Met welke 10?

    Dit is echt een OG. Danku :) Slechts een kwestie van tijd voor deze man de ranglijsten heeft beklommen en met een eigen stam de wereld zal (proberen te) winnen terwijl hij loopt te flaneren op het forum.
  19. Mirage

    Topstammen

    Wellicht kan ook anb even concluderen dat iedereen er baat bij heeft als jij eens stopt met reageren. Hoe ga jij in godsnaam doen alsof je weet hebt van de gebeurtenissen omtrent de SH actie? Iedereen die van te voren wist van die plannen vond het heerlijk dat jij het doelwit ging worden, denk...
  20. Mirage

    Topstammen

    Waanzinnig antwoord wederom Becca. Dat Melvin, Davy en ik van Yolo hier spelen kan natuurlijk maar één ding betekenen: stabs! Ontkennen wat jij via je bron hoort kan ik niet. Dagelijks spreiden wij binnen de Finity leiding de message: Edel zoveel mogelijk barbaren in het cluster van je vijand en...
Bovenaan