Zoekresultaten

  1. maroen1

    [Inschrijftopic] WVW #273 The Couples Are Taking Over.

    Hallo allemaal! Omdat 272 binnenkort afgelopen gaat zijn, openen wij alvast het nieuwe inschrijftopic! Eerste deadline: We streven naar een eerste Deadline op Maandag 14 Augustus om 23:00. Aantal spelers: Naar inschrijving, ten minste 20. Inschrijving sluit op Zondag 13 Augustus om 13:00...
  2. maroen1

    [Inschrijftopic] Leiding 272 & 273

    Hi allemaal. Gezien 271 al gedaan wordt, vroeg ik mij af of dit topic niet eens geopend moest worden. Ik heb binnenkort wel weer interesse om een potje te leiden, want ik ben ervan overtuigd dat ik beter kan leiden dan mijn welbekende geflopte pot. Graag zou ik wel een ervaren medeleider...
  3. maroen1

    [Speeltopic] Wvw #265

    WvW #265 Instellingen Eerste deadline: Maandag, 2100. Aantal spelers: 18, aanmelden kan tot aan de eerste deadline. Klaagmuur: Ja Hints: Nee Jager: Mogelijk Heks: Mogelijk, 1 heks met beide drankjes. Dorpsoudste: Mogelijk Beschermengel: Mogelijk Ziener: Nee Beul: Mogelijk Priester: Mogelijk...
  4. maroen1

    [Inschrijftopic] WvW #265

    Instellingen Eerste deadline: Maandag, 2100. Aantal spelers: Volgens inschrijftopic, geen maximum. Klaagmuur: Ja Hints: Nee Jager: Mogelijk Heks: Mogelijk, 1 heks met beide drankjes. Dorpsoudste: Mogelijk Beschermengel: Mogelijk Ziener: Nee Beul: Mogelijk Priester: Mogelijk Slet: Mogelijk...
Bovenaan