Zoekresultaten

  1. maroen1

    Zijn Cryptomunten een gevaar of onderdeel van het huidig monetair stelsel?

    Simpsons met Trump is ook debunked he.. Clicky. Ik wil overigens best met je meegaan over het feit dat misschien een cashless society gerealiseerd kan worden. Maar; ik denk dat de banken die investeren in blockchain simpelweg een soort van risico-spreiding genoemd kan worden.
  2. maroen1

    Zijn Cryptomunten een gevaar of onderdeel van het huidig monetair stelsel?

    Jup, ik wel. De vraag waarom 2018 is vrij simpel te beantwoorden; het artikel werd in 1988 geschreven, en de premisse was dat er over dertig jaar vanaf of omtrent dat punt (2018 dus) een "wereldwijde" munt zou zijn. De fenix in de spotprent slaat erop dat de nieuwe munt zou herrijzen uit de as...
  3. maroen1

    Zijn Cryptomunten een gevaar of onderdeel van het huidig monetair stelsel?

    @.TheonlyplanisA Heb je het artikel van de economist ook gelezen?
  4. maroen1

    Problemen MSI gaminglaptop

    Technisch gezien is dat dan ook zo omdat (veel) MSI laptops hun volle potentieel niet behalen vanwege thermo throttling ;)
  5. maroen1

    Problemen MSI gaminglaptop

    Slim om mij hierin te taggen ;) @GruttePi3r Wat je eens zou moeten doen is de temperaturen van de graphics unit in de gaten houden. Een tool als Intel Extreme Tuning Utility kan dit doen. Ik denk namelijk dat je last hebt van het fenomeen "thermal throttling", waarbij het vermogen van je...
  6. maroen1

    Rover van de dag

    @Duckje @Poo. Lijkt me handig de heren hierboven (en mij) even van commentaar te voorzien. Klinkt mij ook tamelijk vreemd in de oren allemaal.
  7. maroen1

    [Inschrijftopic] WvW #283: Dangerous Gamble

    1. Tigor 2. Hopeful 3. Dragonwoman 4. Jo han 5. Trelli 6. Laila 7. Castiel 8. .TimeForPlanB 9. Westkip 10. BloodWolf14 11. jessicavd 12. TUTM 13. Maroen1 14. .TheOnlyPlanIsA 15. thelightfighter
  8. maroen1

    [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #282: The Hunger Games (summerless version)

    De tijd zal het leren. Nee, ik zie op dit moment niet iemand in de line-up die ik het BM-schap toevertrouw én nog kan lezen ook.
  9. maroen1

    [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #282: The Hunger Games (summerless version)

    Laatste keer dat ik met hem speelde speelde hij goed.
  10. maroen1

    [Inschrijftopic] WvW #282b

    1. Dragonwoman 2.*Netsky 3. Johan 4. NITS 5. SleepingBeauty 6.TLF 7. @Castiel. 8.Yankee 9. PlanA 10. Famdecibel onder voorbehoud 11. Hopeful 12. TUTM 13. Maroen1 14. jessicavd + BloodWolf14 (mentor) 15. 16. 17. Pierre the pieter 18. 19. 20.
  11. maroen1

    [Inschrijftopic] Weerwolven van Wakkerdam #282: The Hunger Games

    1. .er zijn meer plannen 2. Dragonwoman 3. Hopeful 4. SleepingBeauty 5. Maroen1 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.
  12. maroen1

    [Speeltopic] WvW # 281 Depressed Express

    Ik kan me niet herinneren dat ik ooit met jou gespeeld heb
  13. maroen1

    [Speeltopic] WvW # 281 Depressed Express

    Tigor Kul argument natuurlijk, dat ik een andere speelstijl hanteer dan normaal. Deze speelstijl is zelfs naar mij vernoemd, zie "maroenen"
  14. maroen1

    [Speeltopic] WvW # 281 Depressed Express

    Eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer, dus zou ik het niet weten. PlanZ verdedigt zich wel vrij goed, maar heb op de een of andere manier geen goed gevoel bij de gozer. TLSM, tja, wat moet ik er van zeggen, kan niet veel zeggen over de speelstijl, maar laat een nare smaak in mn...
  15. maroen1

    [Speeltopic] WvW # 281 Depressed Express

    Niet compleet gelezen; volleybal liep extreem uit; Dus ongeinformeerde stem op TUTM
  16. maroen1

    [Speeltopic] WvW # 281 Depressed Express

    De dingen die ik vreemd vind wil ik wel benoemen inderdaad. - WatBlaasJe speelt wat onopvallender dan ik van hem gewend ben. - Summer krijgt veel stemmen, waarbij er voor mij een hoop zeer ongefundeerd zijn, heb al vaker om opheldering gevraagd, maar die blijft maar niet komen. Desalniettemin...
  17. maroen1

    [Speeltopic] WvW # 281 Depressed Express

    Weerleggingen dikgedrukt in het citaat.
  18. maroen1

    [Speeltopic] WvW # 281 Depressed Express

    Castiel Beredeneringen, zeker over het gedrag van DZ, die eigenlijk nergens op slaan, plus het feit dat je hem erg hard verdedigd, wat je eigenlijk alleen echt kan doen op het moment dat je wof bent, gezien je op zo'n moment zeker weet (muv welp oid) dat het een goedje is, en dan later kan...
Bovenaan