Zoekresultaten

  1. .sleepwell

    Spotprenten

    Vriendelijk gesprekje met ons target van deze vroege middag Betwijfel toch of hij dat goed gezien heeft Ondertussen de totale buit: 2 minuten later...
  2. .sleepwell

    Een Ode aan... (514|515)

    Na de zomerse temperaturen van afgelopen week ontwaakte ik ligt uit mijn winterse slaap en juist op dat moment kwam het onvermijdelijke bericht dat er een nieuwe wereld aanstaande was... Met frisse tegenzin, blokkend in de UB voor de aankomende tentamens, werd voor eerst in maanden weer de...
  3. .sleepwell

    Spotprenten

    @Team Maligator die haar nieuwe team aan het instrueren is
  4. .sleepwell

    Hoeveel PP gefarmed

    Nieuwe wereld nieuwe kansen op je kas te spekken, Een wereld waar iet gefarm en geroofd kan worden met een uiterst hoge GS-productie. Alle ingrediënten om de beurs snel vol te laten lopen. Wanneer beginnen jullie met verkopen?
  5. .sleepwell

    Praathoek

    Als je graag wil spammen op het AF, het enigzins Wereld 76 gerelateerd is maar niet: - gaar over het zoeken naar een uitdaging - het promoten van je team of - het hebben vaak feedback op de instellingen; Dan is dit topic een geschikt alternatief :)
  6. .sleepwell

    Speler | TribalWars.nl Team

    Beste forumlezers, Door middel van dit topic wil ik graag de toekomstige speler TribalWars.nl Team aan de schandpaal nagelen wegens openlijk niet optreden tegen de nog nader te bepalen (boostende) spelers die aan dezelfde schandpaal worden tentoongesteld. Ter mogelijkheid om een weerwoord te...
  7. .sleepwell

    Top/flop stammen

    De wereld is amper begonnen en toch heeft één stam al de aandacht van me getrokken
  8. .sleepwell

    Praathoek

    aangezien deze er nog niet was. Ik had mij de start iets spectaculairder voorgesteld
  9. .sleepwell

    Hoe snel edelt iemand zijn of haar 2e dorp

    Goedenacht aan alle geïnteresseerden van deze 'Quarantaine-wereld', Het is weer tijd om topics te spammen dus ik ben benieuwd naar jullie meningen. Binnen hoeveel uur zal iemand zijn tweede dorp geedeld hebben? En zal dit om een spelersdorp gaan of niet. Stemmen & spammen maar! PS: veel...
  10. .sleepwell

    Hoeveel gefarmd

    We zijn weer lekker begonnen
  11. .sleepwell

    Hoeveel PP gespendeerd

    Hierbij organiseer ik de volgende contest: de persoon die als eerste 10k PP weet uit te geven op W73 krijgt een nog nader te bepalen cadeautje van me! Succes
  12. .sleepwell

    Discussie: Het de-activeren van het herlocaliserings-item

    Wereld 72 gaat over een kleine 12 uur van start en er is al een kleine discussie geweest over de voor- en nadelen van de beperkingen die op deze wereld geactiveerd zullen zijn met betrekking tot het niet kunnen ondersteunen van spelers die geen stamgenoot van je zijn en het niet kunnen aanvallen...
  13. .sleepwell

    Top & Flopstammen

    Van alle stammen die de wereld momenteel heeft vind ik de op momenteel rang 11 gesitueerde stam VERBOD er toch bovenuit springen. Ik vraag me af hoe anderen deze stam willen gaan wegspelen van zonder dorpen gaat dat toch moeilijk worden.
  14. .sleepwell

    Hoeveel geroofd

    Na tientallen werelden topics te hebben over hoe goed men wel niet kon farmen waarbij er de nodige veren in andermans achterwerken werd gestoken besloot INNO om een nieuwe functie te introduceren waarbij je eveneens door activiteit je inkomsten een boost kon geven. Na de nodige werelden waar...
  15. .sleepwell

    Er is er één jarig...

    Misschien verveel ik me tijdens het college, misschien is dit gemeend. Beste mede W67-AFgenoten, Hierbij wil ik onze grote leider (@kakaka-leider) feliciteren met zijn verjaardag. Zijn studentenjaren liggen helaas achter hem maar er komt nog een mooie tijd aan. Hopelijk mag hij nog vele...
  16. .sleepwell

    Beurs-rush

    Hoe is deze bij jullie verlopen?
  17. .sleepwell

    Hoeveel gefarmd

    Op aanvraag van @OrAsU Als eerste op W66 Rover (Brons - Level 2) Maak 10.000 grondstoffen buit! Vlag beloning: +4% buitcapaciteit
  18. .sleepwell

    Einde-wereldawards

    Lijstjes, lijstjes en nog een lijstjes. Aangezien de Golden Awards niet meer relevant zijn gezien de staat van de wereld gaan we over op deze :D Mooiste voormalige / Huidige spelersnaam W63: Beste speler : Beste gestopte Speler : Beste stamspeler : Meest loyale speler (in 't algemeen) : Meest...
  19. .sleepwell

    Rate de speler

    Na alle slechte P&P van de laatste dagen (en de rest van de wereld) is het weer tijd voor een potenieel inhoudelijk interessant topic. Hierbij introduceer ik Rate de speler. Ik neem aan dat jullie allen het principe kennen, zo niet kun je de spelregels op een ander forum opzoeken. Zoals...
Bovenaan