Zoekresultaten

  1. I Cant Call

    Het einde voor de Pasja familie

    Spijtig dat jullie stoppen, maar jullie hebben in ieder geval principes.
  2. I Cant Call

    W73: Challenge Guaranteed, or Not?

    Leuk infinitief, ik overweeg om 3 jaar eens weer te gaan starten. Zal eens kijken of mijn ex medespelers hiervoor openstaan:o
  3. I Cant Call

    Wereld 73

    Dat klopt. Het is niks mooier om van je hobby je werk te maken..
  4. I Cant Call

    Wereld 73

    Ach natuurlijk is het technisch wel mogelijk, dat is gewoon flauwekul. Misschien kan ik dit trucje ook wel op het werk gebruiken, dat iets technisch niet mogelijk is. Dat bespaart mij toch enorm veel werk:P
  5. I Cant Call

    Delayed support

    Ik ben ook een ICT'er, maar alles valt te detecteren hoor:) Dat het support team niet alles opmerkt dat is weer iets anders. Verder ben ik het met je eens hoor, zulke bots horen niet thuis op het spel en er zijn genoeg spelers die er gebruik van maken, of gebruik van gemaakt hebben.
  6. I Cant Call

    Delayed support

    Haha dit is inderdaad wel vermakelijk laten we een soort gelijk time bot implementeren in onze systemen. Famdecibel dit is nu precies wat een time bot doet, maar deze bot is gewoon legaal neem ik aan? Misschien moet ik mijn balletje eens opgooien bij Innogames ik heb nog wel meer leuke opties:D
  7. I Cant Call

    Spelen of overslaan?

    Bedankt voor de reactie, dan eens wachten op een volgende classic :)
  8. I Cant Call

    Spelen of overslaan?

    Of je reageert niet, als je niks beters te melden hebt. Dit was immers een serieuze vraag ik speel dit spel al een tijdje niet meer. Het spel zit geen uitdaging meer in, en het spel wordt al moeilijk te bespelen als je er geen PP tegenaan gooit. Maar ik zou het eens mooi vinden dat er een wereld...
  9. I Cant Call

    Spelen of overslaan?

    Kan er ook eens wereld komen zonder al die nutteloze pp-functies? De wereldinstellingen zijn prima, maar ik zou graag iets in de trend zien dat alleen PA en AM gebruikt kunnen worden.
  10. I Cant Call

    Twee accounts aan de app koppelen

    Dit zou toch wel technisch mogelijk moeten zijn verwacht ik;) Vindt dit zeker een goed ideetje, ook al speel ik een tijdje geen TW meer.
  11. I Cant Call

    De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

    Heb met verbazing de laatste 4 pagina's nagekeken en heb oprecht genoten van de vele onzin die hier werd vertelt. Doet me erg goed na een lange werkdag namelijk. Er komen even doodleuk spelers hun mening geven hoe noob de Casualspelers wel niet zijn. Ik verwacht dat je na 5 of 6 jaar wel iets...
  12. I Cant Call

    Toekomst Casualwerelden

    Ik denk dat het ook wel eens leuk is om zonder kerk en uitkijktoren te spelen.
  13. I Cant Call

    Inschrijftopic Exclusieve wereld 1 - Wereld

    Het is namelijk 1 april, dus ik neem dit met een korreltje zout. Maar ik zou voor deze wereld weer een comeback maken na 4 jaar. Dus ik hoop dat dit geen 1 april grap ;) Accountnaam: I Cant Call
  14. I Cant Call

    De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

    @Duckje netjes afgehandeld man zo hoort het. Grappig om te zien dat mensen nog zeiken over zulke situaties dat het support oprecht moet zijn in hun handelen. Het support hoeft geen 1 lijn te trekken betreft bans ze moeten de achtergrond eens ga checken meer niet. Sjezus wat een noobs om...
  15. I Cant Call

    De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

    Famdecibel vind dit wel heel erg kortzichtig ik vind dat jullie deze zaak eens opnieuw moeten bekijken. De achtergebleven speler heeft geen rol van betekenis in deze ban gespeeld, maar toch wordt hij keihard gestraft. Je moet eens afwijken van de regels als je al ziet dat het al 4 keer gebeurt...
  16. I Cant Call

    De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

    Dat jij mij niet kent dat kan goed kloppen ik heb in het vroege verleden nog in W-pack gezeten op het account Ultimate Angel. Ben toen gestabt door een aantal spelers die mijn bondgenoot dus (P.) of stamgenoot waren. Alleen daar wil ik het niet meer over hebben is al tijden geleden. Ik wilde...
  17. I Cant Call

    De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

    Ben het hier zeker met het bovenstaande eens: Peter wordt steeds betrokken met deze zaken waar hij zelf geen enkele invloed op heeft. Heb toch het diepst respect voor Peter dat hij keer op keer maar de moeite weer om te loggen op deze wereld. Hij ging door toen SHIP op zijn kantelpunt stond...
  18. I Cant Call

    De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

    Grappig om te zien dat mensen die hier geen eens spelen of al gestopt zijn een mening hebben. Waar waren diezelfde personen die hier zo op tegen zijn toen Ship in de shit zat? Ik meende dat er toen niemand een fuck om gaf. Ze stapten over naar de stam P. of ze waren er allemaal erg klaar mee en...
  19. I Cant Call

    P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

    Je hebt zeker wel weer wat stabs/hack gemist:D
  20. I Cant Call

    P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

    Gelukkig ben ik hier gestopt, maar ik ga toch ergens op reageren. Wat ik vooral zie hier dat er gezaagd wordt op het verleden en nee jullie gunnen elkaar het daglicht in de ogen niet hoe kansloos zijn we eigenlijk? Wereld is niet geliefd in deze community en daar heeft iedereen een steentje aan...
Bovenaan