Zoekresultaten

  1. Moonlight

    Spotprenten

    Dit topic mag zeker niet missen, ik zal daarom de eerste spotprent posten :)
  2. Moonlight

    [Afgekeurd] AM bouw-sjablonen

    Een heel simpel voorstelletje dat volgens mij niet veel uitleg vraagt: Bouw-sjablonen van AM kunnen exporteren en importeren. (en misschien ook een optie om de standaard sjablonen te kunnen verwijderen?)
  3. Moonlight

    Name change forum

    Als je je naam verandert in-game verandert deze dan ook op het forum of hoe zit dat?
  4. Moonlight

    [Profiel] Profiel plaatje Moonlight

    1. De tekst: Mijn naam: 'Moonlight' eventueel met 'Classic' of 'Wereld 50' 2. Kleurencombinatie(s): kleuren die aan de nacht doen denken (blauw, zwart, wit, grijs) 3. Thema: Personage, landschap 4. Plaatje(s) om te gebruiken: / 5. Deadline: / 6. Prijs/gift: 50-100 pp/plaatje 7. Favoriet tot nu...
  5. Moonlight

    No-premium wereld?

    Dacht dat dit een wereld was zonder premium voordeel..
  6. Moonlight

    Farm Assistent

    Is er een knopje of een instellingen zodat er geen (x) verschijnt (met x het aantal berichten achter de berichten knop) door de berichten van farm assistent. Nu denk ik altijd dat er iets speciaal gebeurt is. Wanneer ik dan kijk is het maar een berichtje van farm assistent en heb ik voor niets...
  7. Moonlight

    Update spelregel §2

    Hierboven heb ik spelregel §2 aangehaald. Naar mijn mening is het tijd dat deze mij evolueert met de tijd en de huidige technologie. Probleem: Er begint een nieuwe wereld. Iedereen vraagt dan waarschijnlijk aan een paar vrienden om samen erop te beginnen te spelen. Zodat jullie goed kunnen...
Bovenaan