Zoekresultaten

  1. The American Sniper

    Wie start er?

    Alleen als je je dorpje leegzet
  2. The American Sniper

    spotprenten

  3. The American Sniper

    spotprenten

    Thanx, mijn post behoorde duidelijk tot die 9. My bad :(
  4. The American Sniper

    spotprenten

    9/10 posts hier is een meme, niet zo critisch joa
  5. The American Sniper

    Top/flopstammen

    Gabbbb je leeft nog. Ijkyo heeft mij dus sws top. Weet je toch.
  6. The American Sniper

    Golden Awards

    ZURE CITROENKOGEL
  7. The American Sniper

    Top/flopspelers

    Eindelijk weer iemand die weet wat goed is voor het af<3:cool:
  8. The American Sniper

    Discussie topic Rover & Aces

    Ik vind het een belediging voor de gemiddelde crèche en de kindjes die daar komen. :(:eek:
  9. The American Sniper

    Top/flopspelers

    Wat een kattakwaad haal je weer uit @Dom Perignon :eek:
  10. The American Sniper

    Wereld winst

    (H) eerlijke post! Ik kijk er in ieder geval naar uit en kan niet meer dan zeggen dat jullie lekker bezig zijn zo.
  11. The American Sniper

    Wereld winst

    Heb je een cursus selectief lezen gevolgd mel? Zo ja, gefeliciteerd je bent geslaagd! Als je nu alinea 2 ook ff mee pakt dan kun je daar lezen(mits je de wereld goed volgt) dat dus niet wij maar blood en stab het eerste gezamelijke offensief opende. Daar sloeg het namelijk op maar die discussie...
  12. The American Sniper

    Discussie topic Rover & Aces

    Ik ben diep teleurgesteld in jullie beide, jullie leken me toch een onderwerp dat langer zou blijven hangen dan accounts die op grijs gaan. Even dit forum boosten mannen, anders kun je beter ook gewoon vertrekken.
  13. The American Sniper

    Wereld winst

    Ik vraag me met al deze discussies toch wel iets af. Stel even he dat het een 1 vs 1 vs 1 vs 1 had geworden tussen OF, FVD, BLOOD en STAB!, en we nemen hierbij de verhalen aan dat OF en FVD vele malen meer kwaliteit bezitten dan BLOOD en STAB! Wie gaat mij dan uitleggen wat het verschil had...
  14. The American Sniper

    Rozen zijn rood

    Gerapporteerd:like:<3
  15. The American Sniper

    Rozen zijn rood

    Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, een eendje is kwetsbaar maar toont geen berouw
  16. The American Sniper

    Rozen zijn rood

    Rozen zijn rood, kaboutertjes geel, het schuim dat is wit en glijd door de keel. @We Like Hot Chicks ❤️
  17. The American Sniper

    Wereld winst

    Ik denk dat het redelijk te verklaren is waarom accounts uit steeds meer spelers bestaan. De werving van nieuwe spelers wordt kleiner en kleiner, de oude rotten worden ouder en ouder. Er zullen zat ervaren spelers zijn die heel veel meer te doen hebben dan 5-10 jaar geleden. Met als gevolg dat...
  18. The American Sniper

    Spotprenten

    Maak er maar gecondoleerd van :(
  19. The American Sniper

    Grijs

    Dit zijn nog eens berichten, zet het voort:D
  20. The American Sniper

    Spotprenten

Bovenaan