Zoekresultaten

  1. Cacturne

    [STABTOPIC] De Holbewoners hebben het mes uitgevonden.

    INTRODUCTIE Dames en heren, pak de magnetronpopcorn er bij en ga lekker anderhalve meter uit elkaar zitten. We hebben een show te pakken waar je U tegen zegt. Allereerst even een korte samenvatting van de wereld en onze problematiek om een situatieschets te geven voordat we er dieper op in...
  2. Cacturne

    [W69] Officieel Oorlogstopic

    Dames en heren, jongens en meisjes. Vandaag is het eindelijk zo ver. Na maanden wachten, uitstel, en ronduit gezeik is het dan eindelijk tijd voor het enige echte oorlogstopic voor wereld 69. De wereld begon op 11 Juli 2019, met ronduit misselijkmakende instellingen (uitkijktoren, 125 ms...
  3. Cacturne

    [Profiel] Profielplaatje 150 pp

    1. De tekst: Aletheias Signaalvuur 2. Kleurencombinatie(s): Rood/zwart/oranje/bruin 3. Thema: Oorlog, flare in de lucht, katapulten/trebuchets, middeleeuwse strijd, iets in die richting hoeft niet allemaal tegelijk natuurlijk 4. Plaatje(s) om te gebruiken: zelf zoeken 5. Deadline: 3 dagen 6...
  4. Cacturne

    Het begin van een nieuw tijdperk - afscheid CACTUS/Pyramid.

    Het begin van een nieuw tijdperk. Het is vandaag 29 september 2018. De stam Pyramid. (CACTUS) bestaat nu ruim 4 maanden. Voorheen onder de naam Dante, waar alleen de spelers Sokaa en Cacturne nog van over zijn gebleven. Sinds de naamsverandering zijn de spelers Abuser en Unique. er bij...
  5. Cacturne

    Top & Flop stammen

    Top & flop stammen, you know the drill. Leuke premades gespot, stammen met groot talent of enkel een bende pp abusers bij elkaar, laat maar horen!
  6. Cacturne

    Top & Flop spelers

    Veel bekende namen al gezien, wie zijn top en wie zijn flop?
  7. Cacturne

    Hoe overleef ik de eerste 2 uur?

    Hey daar! Een heel aantal mensen weten niet hoe ze het meest efficiënt de eerste 2 uur door komen. Het is helaas ook niet zo simpel als "volg de missies", want er zitten er een aantal tussen die je beter over kunt slaan. Bij deze mijn persoonlijke lijstje die ik volg om deze wereld te gaan...
  8. Cacturne

    [Profiel] Profielplaatje gezocht (75 PP)

    Hey! Heb een nieuw profielplaatje nodig, 75 PP wordt betaald zodra ik een vette voorbij zie komen. Morgen kom ik weer online om te kijken of iemand iets moois heeft gemaakt! Natuurlijk betaal ik eerst voordat definitief mijn naam er op komt te staan :D Cacturne is een pokémon en er is vrij...
Bovenaan