Zoekresultaten

  1. Sevii

    Golden Awards Wereld 93

    Huh wat? Zo ver ik weet en kan lezen benoem ik het account Emerica en "alle verschillende spelers" en niet jou specifiek.
  2. Sevii

    TopSpelers/FlopSpelers

    Waarom kan er niet nog eens geïnformeerd worden bij de community wat voor instellingen zij graag zouden zien? Vroeger werd dit tenminste nog gedaan (of het gerespecteerd werd is wat anders ofc) maar nu is het altijd jullie instellingen die er komen, die altijd kei hard sucken.
  3. Sevii

    Praathoek

    Leef jij nu nog steeds ja? Jammer.
  4. Sevii

    Praathoek

    Eerder WO III in de maak dan!
  5. Sevii

    Golden awards #71

    Is deze nu nog niet gedaan nee?!!
  6. Sevii

    Golden awards #71

    Ik heb deze opgegeven bij het op delete zetten dus ga nu ook niet weer spelen :) Wacht rustig af tot deze afgelopen is en wie weet dan wel de volgende classic nog eens meedoen!
  7. Sevii

    Golden awards #71

    Moet je maar weten op wie zijn account je speelt xo Is deze wereld nu nog niet gedaan... Bah!!
  8. Sevii

    Feedback topic Classic 33 | Negeren community.

    Duur woord voor kuisvrouw
  9. Sevii

    Feedback topic Classic 33 | Negeren community.

    Ben ik dan echt de enige die deze settings niet zo heel verkeerd vind? Voor jou zijn ze gewoon kut omdat er niks uit jouw voorstel genomen is :p
  10. Sevii

    Discussie Updates discussietopic

    Letterlijk niemand cared om je updates, beter stop je met het negeren van de community.
  11. Sevii

    Voorsteltopic Classic #33

    Moet zeggen, kan me wel vinden in het grootste deel van je instellingen. Ben alleen wel een fan van compacte werelden dus het uitrekken hoeft van mij niet per se. Het is gewoon zonde dat de playerbase zo uitsterft dat het tegenwoordig niks meer lijkt voor te stellen Kan wel eens interessant...
  12. Sevii

    Mijn comeback

    Vast wel, deze keer is het zonder jou
  13. Sevii

    Mijn comeback

    Gezellig. Met de comeback van deze gigant kan ik natuurlijk niet achterblijven!
  14. Sevii

    Praattopic

    @Kerouac start bij mij, ophoepelen jij
  15. Sevii

    Praattopic

    Mag ik zeggen dat het heel zwaar suckt om altijd controle bij vertrek te zien bij het def sturen naar stamgenoten? Doe toch eens controle bij aankomst, veel boeiender!
  16. Sevii

    Praattopic

    @lord-toms lekker knallen deze wereld?? Ik mis je
  17. Sevii

    Praattopic

    Stan goed in tw? Laat me niet lachen!
  18. Sevii

    Praattopic

    Klittenband is voor jou zelfs te ingewikkeld, jij doet flip flops aan Lord Nerd.
  19. Sevii

    Praattopic

    Is die Wurm 2.0 nu weer de wereld clown ja? Die mag mijn veters nog niet eens binden die snul.
  20. Sevii

    W90 Challenge Guaranteed or not? 2.0

    Eerste keer of niet heeft niks te maken met oppermachtig he! Ik in ieder geval niet, wij met mijn anti-Eric stammetje zijn dood serieus als het op kata's aankomt!
Bovenaan