Zoekresultaten

  1. Sjondeertrekker

    Global Stabbings

    Goedendag dames, heren en stabbend tuig. Tot onze verbazing heeft onze ex-stamgenoot Ruvon besloten een stab te plegen door een dag na zijn vertrek al onze BG aan te vallen, dit vonden wij natuurlijk nogal een vreemde actie dus wij zijn op onderzoek uitgegaan wat hier allemaal speelde. Hier...
  2. Sjondeertrekker

    MTG - Stabs Afforded

    Beste mede AF genoten. Sinds heel kort blijkt dat de stam MTG hun stambeleid mede inhoud dat stabs zijn toegestaan! Wij hadden met Bjergerking een NAP afgesproken met een opzegtermijn, nu werden wij opeens aangevallen door desbetreffende speler, hieruit komt een klein gesprek met debetreffende...
  3. Sjondeertrekker

    account terugkrijgen

    Hallo, Ik zou graag mijn account willen terugkrijgen. Eind 2010 was ik gestopt met tw. Ik had mijn account overgedragen op de laatste wereld waar ik speelde en nadat mijn emailadres (zonder mijn toestemming) was veranderd ben ik er mee gestopt. Echter heb ik nu de intentie weer om te...
  4. Sjondeertrekker

    reporterduel RTL GP

    Ik doe mee aan het reporterduel van RTL GP. Om naar de GP van Abu Dhabi te kunnen heb ik zoveel mogelijk views nodig. bij voorbaat dank ;)
Bovenaan