Zoekresultaten

  1. Pimsie.

    Depressie

    Hoi, Ik ben op zoek naar iemand die in het verleden ooit problemen heeft gehad met depressie waar ik wat vragen aan kan stellen. Stuur me even een prive bericht hier als je me kan helpen. Pim
  2. Pimsie.

    CL

    Ajax wint de CL confirmed.
  3. Pimsie.

    Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

    Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen? Het is zover, een geschikt topic. Een topic waar de discussie kan plaats vinden tussen de twee overgebleven kampen op W62. Het is Gods tegen Mp. Het is het Walhalla tegen de Manipulatie. Het is de rang 1 stam tegen de rang 2 stam. *Disclaimer, dit...
  4. Pimsie.

    Script gezocht

    Hoi, Ik kan me een script herinneren die op de pagina van je inc filterde op OK of geen OK in de tag. Wanneer er OK in de tag stond kreeg je voor de inc een groen vierkantje, anders rood. Weet iemand welk script dit is, is deze nog legaal, en waar kan ik deze vinden?
  5. Pimsie.

    UFC

    Wtf
  6. Pimsie.

    Account naam

    Kan je een account naam maar 1x in de 180 dagen veranderen? Of kan je hem 180 dagen niet meer terug veranderen naar de originele naam? https://gyazo.com/4b6636645516fb349136d4cdab8dd0f0
  7. Pimsie.

    Em

    Jeez https://genius.com/Eminem-killshot-lyrics
  8. Pimsie.

    Tomorrowland

    Tribalwars spelers die volgend weekend toevallig ook gaan?
  9. Pimsie.

    Met Welke 5 Accounts?

    De vraag is simpel, met welke 5 accounts die spelen op deze wereld zou jij graag in een stam willen zitten. Ongeacht de ligging, puur gebaseerd op het team.
  10. Pimsie.

    [Afgekeurd] Annuleren rooftochten

    Het lijkt mij een goed idee dat je na het versturen van een rooftocht deze rooftocht binnen 5 / 10 minuten nog kan annuleren. Simpel, handig.
  11. Pimsie.

    De Speer Der Stommelingen

    Beste mede AF genoten, Wij hebben natuurlijk al het topic Het Zwaard Der Gerechtigheid, maar in dat topic wordt alleen gesproken over een stab wat helemaal geen stab is. Maar dames, heren en mensen even imbeciel als de persoon waar dit topic voor is, er dient een topic te komen voor...
  12. Pimsie.

    GS of LC rush?

    Is best een interessant discussie punt. Volgens mij zijn wij een van de enige account die geinvesteerd hebben in gs levsls in plaats van in lc 60 uur voor het einde van de beginners bescherming. Kan me niet voorstellen dat een lc rush voordeliger is als je enkel lege bb dorpen kan farmen. 3.000...
  13. Pimsie.

    Rijmt Whale met Chill?

    Hoi, de vraag is of het woord Whale rijmt met Chill Bedankt
  14. Pimsie.

    [Stam] Eastern Europe - Vodka

    1. De tekst: Eastern Europe Vodka 2. Kleurencombinatie(s): - 3. Thema: Spreekt redelijk voor zich lijkt me. 4. Plaatje(s) om te gebruiken: - 5. Deadline: ASAP 6. Prijs/gift: 200 pp 7. Favoriet tot nu toe:
  15. Pimsie.

    Bobby Tarantino II

    https://www.facebook.com/logic/posts/2332161146809505 Bedank me later
  16. Pimsie.

    Fortnite

    Hoi. Voor pubg hebben we een chat met 8 actieve speler waarmee we bijna elke dag pubg spelen. Is er ook deze animo voor fortnite?
  17. Pimsie.

    Classic 16: Durf jij het aan?

    Beste tribalwars spelers, Na de blamage wat Classic 15 heet wil ik graag het heft in eigen handen nemen. De classic hoort het hogere niveau van tribalwars.nl te representeren, en moet terug gebrachten worden naar een respectabel niveau. Een classic zonder kata gebruik, een classic zonder stabs...
  18. Pimsie.

    2-0

    Hihi
  19. Pimsie.

    Statement Oeleboelepetroelewoelie

    Beste AF lezers, Om onze post te beginnen wil ik graag mijn gesprek met Dick quoten, de dag dat Kane kata'de op gifts: De reden dat wij deze quote erbij pakken is om aan te geven dat onze mening over het gebruik van kata'en niet veranderd is de afgelopen dagen. Kata'en op een wereld met...
  20. Pimsie.

    The Downfall

    Nieuw dieptepunt op de classic. Kata’s van uit Mr.Madness op verschillende Leaf accounts. Onder het motto: leuk om te doen. Allemaal uitgevoerd door Kane, morgen volledige post.
Bovenaan