Zoekresultaten

  1. Pimsie.

    De Vuile Was van Continent 45

    Boh die zal wel binnenkomen
  2. Pimsie.

    Rate the player

    Is dit een geschikt moment hiervoor nu?
  3. Pimsie.

    Praathoek

    Spreek hem nog wekelijks dus dat komt goed :)
  4. Pimsie.

    Praathoek

    Steff, denk ik.
  5. Pimsie.

    Praathoek

    Toch al zeker sinds 2016, misschien wel al nog eerder
  6. Pimsie.

    Praathoek

    Volgens mij hebben wij elkaar nog op Facebook, dat moet lukken
  7. Pimsie.

    Praathoek

    Zag inderdaad veel herkenbare namen in je notitie, alleen wist nog steeds je naam niet haha
  8. Pimsie.

    Praathoek

    Want je naam is: Ex Fire of Current of In?
  9. Pimsie.

    Praathoek

    Vriendelijk verzoek. Kan iedereen even zijn naam en van welke wereld ik je ken in zijn handtekening zetten. Ik vind het maar ingewikkeld zo.
  10. Pimsie.

    Stelling van de dag

    Ja eens, jullie niet met Ballie, wij niet met Chaos. Bij deze afgesproken?
  11. Pimsie.

    Stelling van de dag

    Niet omdat ik er per definitie op tegen ben, of omdat ik het niet begrijp. Maar omdat ik denk dat het een leuke discussie kan aanwakkeren Stelling: De fusie van de stammen Dei en Ballie zou de toekomst van de wereld minder leuk maken.
  12. Pimsie.

    Rate the player

    Iemand die wel tijd heeft voor de volgende rate?
  13. Pimsie.

    Spelersraad

    Het zou nog best een goed idee zijn ook
  14. Pimsie.

    Stelling van de dag

    Werelden zoals dit zijn voor mij leuk, met een goed gevuld team althans. Het is te combineren met een 40urige werkweek. Kan niet meer zoals vroeger constant er zijn.
  15. Pimsie.

    Stelling van de dag

    Oneens, ik zou alleen overwegen om nog eens te spelen als een wereld zonder pp is, en geen snelheid van een classic heeft.
  16. Pimsie.

    Praathoek

    Wie wat waar? Timetools?
  17. Pimsie.

    Belg of NL

    Ik woon in de stad waarvan de voetbalclub kampioen wordt, of unieke wijze. Maar ik ben voor die andere club die er momenteel geen zak van bakken. Vul maar in
  18. Pimsie.

    #FreeCBC

    Mensen worden ouder
  19. Pimsie.

    #FreeCBC

    Moet zeggen dat ik hier wel een beetje onprettig van wordt, een minder ervaren speler die dacht dat hem iets opviel, en dat benoemt. Vervolgens wordt hij binnen een uur door zeven mensen van jullie account bejegend. Hij geeft aan het verkeerd te hebben gezien, omdat hij simpelweg niet beter...
  20. Pimsie.

    Spotprenten

    Nee wordt gelukkig wel lekker positief gesproken over hem door eigen co's :biggrin:
Bovenaan