Zoekresultaten

  1. .Royalist.

    [Speeltopic] WvW #301 - De Bestorming van de Wolfstille

    14 juli 1789 3 dagen eerder en 114 jaar later wordt tigor geboren. Maar eerst reizen we af naar hartje frankrijk. Daar ligt Wolfstille een vredig dorpje. Kinderen spelen op straat en alle buren zijn kennissen van elkaar. Na het gevecht tussen de grieken en trojanen, was er eindelijk wat vrede...
  2. .Royalist.

    [Inschrijftopic] #301 - De Bestorming van de Wolfstille

    14 juli 1789 3 dagen eerder en 114 jaar later wordt tigor geboren. Maar eerst reizen we af naar hartje frankrijk. Daar ligt Wolfstille een vredig dorpje. Kinderen spelen op straat en alle buren zijn kennissen van elkaar. Na het gevecht tussen de grieken en trojanen, was er eindelijk wat vrede...
  3. .Royalist.

    Avatar + Profielplaatje combinatie .Royalist.

    1. De tekst: Iets met .Royalist. erin, niet echt iets specifieks 2. Kleurencombinatie(s): Vrij, ik wil vooral de creativiteit van de designers zien. 3. Thema: Royalist staat voor iemand die de 'kroon' volgt, maar niet de koning / koningin zelf, dus een plaatje waar iets te zien is van iemand die...
  4. .Royalist.

    [Profiel] 4 Noobs And A Dream 150 PP *woop woop*

    1. De tekst: 4 Noobs And A Dream 2. Kleurencombinatie(s) Verras me 3. Thema: 4 Noobs And A Dream 4. Plaatje(s) om te gebruiken: -- 5. Deadline: ASAP 6. Prijs/gift: 150 pp 7. Favoriet tot nu toe: ---
  5. .Royalist.

    [Profiel] Profiel EN Avatar ->minimaal<- 200 PP per plaatje

    Beste mensen, Ik zal kort maar krachtig zijn: We willen voor zowel als profiel ingame, als onze avatar op dit fora hetzelfde plaatje hebben. Ons huidig plaatje voldoet helaas niet aan onze eisen en het word dus tijd voor een nieuwe. 1. De tekst: Spreekt voor zich: .Royalist. 2...
Bovenaan