Zoekresultaten

  1. .Royalist.

    Trump of Biden? Enquete!

    Het 'goede' wat de Democraten en Republikeinen beide doen is dicht in het midden zitten. Als je een extreme Democraat bent, stem je automatisch voor de Democratische partij, omdat ze het dichtst bij jou ideale visie liggen. De kunst met de Amerikaanse politiek is om nooit echt super concrete...
  2. .Royalist.

    Trump of Biden? Enquete!

    Je hebt natuurlijk meerdere partijen, maar die zijn grotendeels waardeloos. Je hebt bijvoorbeeld de Libertarian party met Jo Jorgensen, maar dat zal niet verder komen dan 1% van alle stemmen ( gok ik ). In Amerika merk je, nu vooral, dat alles heel erg zwart / wit is. Of je bent tegen abortie...
  3. .Royalist.

    Trump of Biden? Enquete!

    Tis makkelijk om er naar te kijken van buiten af, maar als je in Amerika bent, wat een drama. Biden zou het moeten winnen dmv Arizona & misschien zelfs nog Georgia, maar laten we voorop stellen dat je met beide kandidaten verliest. Een 74 of 75 jarige vent is nooit een goede representatie voor...
  4. .Royalist.

    W73: Challenge Guaranteed, or Not?

    @JokersBrain Je hebt 15 likes! Ben benieuwd.
  5. .Royalist.

    W73: Challenge Guaranteed, or Not?

    Time tools? lmao, stel achterlijke mongolen. Time gewoon op gevoel ipv een time tool. Schaamt oe eige.
  6. .Royalist.

    W73: Challenge Guaranteed, or Not?

    Als meerdere accounts dit doen, dan zal dit toch echt wel een mega verschil opleveren. Zeker als ik hoor dat sommige accounts 20k aan 1 event uitgeven. Events pure geldklopperij, want TW kan makkelijk bestaan zonder events
  7. .Royalist.

    W73: Challenge Guaranteed, or Not?

    Het is triest dat TW nu om PP-abusen gaat Doe een wereld zonder PP en zonder verzamelen, en heb een keer een leuke wereld. Edels spammen kan in deze kwantiteit alleen maar door de gigantische hoeveelheid pakketjes + vlaggenboosters. Voor mij persoonlijk ligt de leuke tijd van TW een paar jaar in...
  8. .Royalist.

    W73: Challenge Guaranteed, or Not?

    Ik stop en paar maanden later is het gedaan. Amateurs ;)
  9. .Royalist.

    Oorlogstopic: Algemeen

    Succes met aanvallen als je 0 off dorpen hebt. En je LC bouwt even snel terug als de aanvaller zijn LC terwijl sp/ZC vaak langer duurt, dus is efficiënter qua tijd. edit: waarom niet plannen om counteren? Als je het de ander heel makkelijk wil maken zorg je dat je 0 off hebt, want dan ga je...
  10. .Royalist.

    Oorlogstopic: Algemeen

    Ik denk dat je het beste deffen kunt leren van Laurens, Emile of Maarten. Dus is een goed idee. Ik vind persoonlijk deffen leuker op een kata wereld, maar komt door .net
  11. .Royalist.

    Oorlogstopic: Algemeen

    Ik mag hopen dat mensen snipen met Lc, maar vraag me af waarom je Laurens nodig hebt om te zien dat met LC snipen wel degelijk een goede strategie is? Als je met 15k LC een clear kunt snipen, altijd doen. Liever je mobiele def beschikbaar houden voor als het spannend wordt.
  12. .Royalist.

    Oorlogstopic: Algemeen

    Is maar een grapje poepie, weet niet wat er aan de hand is. Dacht ff Laurens roasten, heerlijk .
  13. .Royalist.

    Oorlogstopic: Algemeen

    Lel, als een noob verdedigen en dan komen praten over times
  14. .Royalist.

    [Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

    Nja, volgens mij zie je je eigen onkunde niet. Ik had er expres 0 informatie bijgezet, zodat je het ZO makkelijk had kunnen counteren: 'ik denk dat je executeerder bent, want je bent heel hard aan het tunnelen'. Lijkt me niet heel lastig om te doen? Wat is het verschil als ik zeg: je bent wolf...
  15. .Royalist.

    [Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

    Volgens mij ben jij degene die dit potje zijn onkunde had laten zien, niet ik. Wat jij wil. Ik zal je excuses dus ook weer de deur uit gooien, want is niks van gemeend zie ik.
  16. .Royalist.

    [Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

    Hinten mag wel, was zelfs door leiding gezegd.
  17. .Royalist.

    [Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

    Jij weet net zo goed als ik dat je heeel makkelijk had kunnen wijzen naar mij en hints had kunnen droppen over executeerder. Dus nee, je had niet hoeven te zeggen ‘Royalist is executeerder’
  18. .Royalist.

    [Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

    Hoezo is het zwak om te vragen om dood te vallen zodra iemand mijn rol op de manier waarop hij claimde claimed? het is een niet-claimen potje, niet een ‘oh ga gerust jezelf claimen + een anders persoon zijn rol ook als je toch bezig bent’. Dat mijn spel plezier naar de klote is, is voor mijn...
  19. .Royalist.

    [Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

    Tis duidelijk dat je het potje niet hebt gevolgd Stan. Want wat ik met Time deed was puur op de man spelen, want weet dat hij een emotionele speler is. Ik had van bijna iedereen door welke rol ze hadden, heb gezorgd dat Ctrl nooit gelynched is, dus er is geen extra wolf bij gekomen + had met...
  20. .Royalist.

    [Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

    Jup, daarom dat ik je had gequote toen je zei dat de heks t goed had gedaan ;)
Bovenaan