Zoekresultaten

  1. Statement TAD (of TAB)

    Om even duidelijkheid te creëren over de situatie ga ik nu in 1 post alles vertellen. Er zijn veel losse posts, maar er zijn genoeg mensen die helaas maar deels lezen en daaruit conclusies trekken. Hopelijk heldert deze post de situatie een beetje op. Laten we bij het begin beginnen. In het...
  2. Golden Awards

    Het feit dat deze er nog niet is, is schandalig! Typen maar zou ik zeggen :D:D:D
  3. Stelling van de dag

    Ik begin wel met 1. Is wel een beetje een backstory en ik laat de namen van de accounts er uit want is niet om verwijten te gooien naar elkaar en dat iedereen 1 account gaat haten ofzo. Dit verhaal begint in het begin van de wereld (zo'n dikke 1,5 week terug ofzo :p). Een klein spelertje...
  4. Golden Awards

    Ik denk dat het tijd is om ieders favoriete topic weer te openen: Beste speler: Beste stam: De beste stam speler: Het grootste ego: Beste leider: Slechtste leider: Meest overschatte stam: Meest onderschatte stam: Meest overschatte speler: Meest onderschatte speler: Met wie zou zeker graag in...
  5. De verpaupering van Tribalwars

    De verpaupering van Tribalwars Meningen zullen mij niet kennen. Ik ben The Pianist (naam doet er niet toe), 21 jaar en zoals velen hier, Tribalwars fanaat. Ooit ben ik begonnen met spelen op wereld 1. Och wat was dit een mooi spel. Ik snapte er geen bal van, maar toch vond ik het interessant...
  6. [Profiel] Ponos | 100 PP

    Hey designers, Wij zijn opzoek naar een plaatje 1. De tekst: Ponos 2. Kleurencombinatie(s): Is aan de designer 3. Thema: Thema is ook redelijk vrij. Ponos betekent pijn in het grieks, dus misschien iets in een griekse trend of pijn. 4. Plaatje(s) om te gebruiken: 5. Deadline: geen...
  7. [Profiel] .Harley Quinn | 50-100 PP

    Gegroet lieve designers, Ik zoek weer eens een plaatje :D:D 1. De tekst: .Harley Quinn 2. Kleurencombinatie(s) / 3. Thema: Harley Quinn, het liefste de moderne harley quinn (suicide squad style) 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Linkje, weet alleen niet of deze gebruikt mag worden. maar...
  8. [Profiel] Profiel Plaatje | 50 pa

    Hallo iedereen, Ik ben weer op zoek naar een plaatje :D 1. De tekst: .Petyr Baelish of Chaos is a Ladder 2. Kleurencombinatie(s) Het liefste iets een beetje donker. Dus geen velle kleuren . 3. Thema: Petyr Baelish a.k.a Littlefinger van Game of Thrones 4. Plaatje(s) om te gebruiken...
  9. Profiel plaatje Doug Stamper - 50 PA

    Hey ik zoek een plaatje 1. Soort plaatje: profiel plaatje 2. De tekst: Doug Stamper 3. Kleurencombinatie(s) maak er maar wat moois van ;) 4. Thema: Graag Doug Stamper van House of Cards 5. Plaatje(s) om te gebruiken: / 6. Deadline: / 7. Prijs/gift: 50 PA 8. Favoriet tot nu toe...
Bovenaan