Zoekresultaten

  1. DNA / Premade van 70 man

    Of niet...
  2. Backstabbers Farmercy

    Maat, onder welke steen heb jij geleefd? Nog nooit is een stabber bestraft door de mods. waar zie jij in de regels dat je niet mag stabben?
  3. Backstabbers Farmercy

    Maatje, wat had jij verwacht dat ze zouden doen…
  4. Backstabbers Farmercy

    Wat moeten ze zeggen… Als ze hier mensen voor gaan bannen wil ik graag dat dat ook met terug werkende kracht gedaan wordt zodat ik wat meer wereldwinsten op mijn naam kan zetten.
  5. DNA / Premade van 70 man

    Ras-optimist
  6. DNA / Premade van 70 man

    Wel fijn om te zien dat in de jaren dat ik niet heb gespeeld het forum precies het zelfde is gebleven…
  7. Spotprenten

    Aah ok. Wees maar blij dat het niet de orginele spelers zijn. Die hoofdspeler verdient oprecht om elke dag met blote voeten op een legoblokje te staan!
  8. Spotprenten

    Wie zitten er nu op dan?
  9. Spotprenten

    Ga maar effe W70 forum bekijken, dan weet je genoeg. Verder is hij ook best wel goed in bans aansmeren, zoals de keer dat ik een ban kreeg omdat ik zei dat zijn vriendin geen hoer was. Kan genoeg andere verhalen vertellen over van deze menselijke variant van een afgeknipte vingernagel.
  10. Einde Wereld Awards

    Goed verhaal, lekker kort ook. Als je eens iets gaat posten waarbij je wel je volle verstand gebruikt, reageren we wel serieus. Ik hoop namelijk niet dat dit jou op zijn best is :)
  11. Top/flop spelers

    Als je het verschil niet snapt tussen deze twee situaties, dan is dat jouw probleem niet de mijne. Probeer mij dan ook niet op te zadelen met deze grap wat toch duidelijk wel een poging tot P&P is. Maar ben het wel met je eens, mag wel weer on-topic :)
  12. Top/flop spelers

    Nee, ik verweet je dat je jezelf beter vind dan iemand anders terwijl je zelf zegt dat je een makkelijke start wil en dat je acties hebt gehanteerd die deze start makkelijker maakte. Dat is totaal anders dan wat jij beweerd. Wij zeggen dan niet dat we het ons makkelijker willen maken of niet...
  13. Top/flop spelers

    Goed bezig met dingen uit context trekken. Daarnaast zeggen wij nergens dat wij het ons makkelijker willen maken, maar dat we een sterk phalanx willen maken tegen jullie. Al met al, echt een slechte poging op P&P...
  14. Top/flop spelers

    Is niet als schop na bedoeld, maar het verwachtingspatroon. Niet verkeerd opnemen :p. Verder weet ik de reden van de recruit, maar de rest weet ik verder niet(heb al ren aantal dagen niet meer gelogd), dus voordat ik daar uberhaupt iets over kan zeggen is wanneer ik de situatie van Spread zijn...
  15. Top/flop spelers

    Ik ben persoonlijk niet blij met de situatie, ik houd helemaal niet van recruiten (is ook wel vrij bekent, das de helft van de strijd die ik gemiddeld intern heb :p). Enige wat ik doe, is de reden van de recruits vertellen, meer doe ik niet :)
  16. Top/flop spelers

    Kunnen w Zeg ik dat ik het eens ben met hoe alles is gegaan? Ik geef alleen aan wat de rede is, verder zeg ik niks. Ik keur verder de acties niet goed, nog af, geef alleen de reden. Voor de verantwoording moet je dus niet bij mij zijn :p
  17. Top/flop spelers

    @CostaRica ik ontken ook niet dat we jullie er dwars mee zitten, maar puur en alleen dat de intentie van de actie niet dit is maar om een sterke phalanx te maken tegen Pit en Imago. Hoe lullig het ook klinkt en hoe erg ik hoop dat ik het volledig mis heb (maakt een wereld natuurlijk minder...
  18. Top/flop spelers

    Als iemand die al een tijdje in de groep gezeten heb, laatste tijd niet meer btw, weet ik dat we ons amper tot niet zorgen gemaakt hebben om Exitus. Iedereen weet dat de wereld om Spread, Amen en Pit. Daar wordt dan ook op gefocust en daar wordt dan ook naar gerecruit. Exitus is een leuke...
  19. Top/flop spelers

    Ach, gelukkig hebben jullie wel humor :D @CostaRica als je denkt dat die recruit was om Exitus dwars te zitten, dan lijd je helaas van grootheidswaanzin :)
  20. Golden Awards

    Maat, daar begon de discussie mee...
Bovenaan