Zoekresultaten

  1. Expensive Brains

    Top/Flopstammen

    Blijft me telkens weer verbazen waarom Coruscant in zijn posts dikgedrukte woorden gebruikt... maar goed... wat doe ik überhaupt hier, ben al gestopt. Groetjes
  2. Expensive Brains

    Golden Awards

    Pfoe this forum escalated quickly... Heb me overigens wel vermaakt daar niet van.
  3. Expensive Brains

    Top/Flopstammen

    Ik corrigeer je enkel op je foute berichtgeving zoals dat wel vaker bij jou gebeurd ;). Heeft niks met clown te maken.
  4. Expensive Brains

    Top/Flopstammen

    Graag eerst even de feiten op orde hebben. Waar zie jij een toren van Expensive Brains? Danku. Mijn overige stamgenoten heb ik daarbij nog niet eens gecheckt. :D
  5. Expensive Brains

    Spotprenten

    Disrespect naar mijn prentje :(
  6. Expensive Brains

    Spotprenten

  7. Expensive Brains

    Spotprenten

    Gouden memes, heb genoten!
  8. Expensive Brains

    Spotprenten

    Plaatsje rechtsonder
  9. Expensive Brains

    Top/Flopspelers

    Voor een ieder die de spoiler nog moet openen adviseer ik om dit niet in het bijzijn van een ander te doen, denk aan de medemens. Mijn dank aan team @Cacturne om er de wel bekende waarschuwing "18+ ONLY" erbij te vermelden. Ik hoop dat ik dit walgelijke beeld nog van mijn netvlies af kan...
  10. Expensive Brains

    Spotprenten

    Peper en Salt
  11. Expensive Brains

    Spotprenten

  12. Expensive Brains

    Spotprenten

  13. Expensive Brains

    Het grote complimententopic

    Ik wil Salt bedanken voor de goed opgezette fakemassa om hun tegenstander te misleiden! :rolleyes:
  14. Expensive Brains

    Het grote complimententopic

    Ik wil mijn eigen club PSV graag bedanken voor het mislopen van 400 euro, daardoor heb ik eindelijk de keuze kunnen maken om alle goksites te verwijderen!
  15. Expensive Brains

    Het grote complimententopic

    Dit vindt ik toch wel een van de mooiste topics, bedankt voor het opzetten hiervan!
  16. Expensive Brains

    Het grote complimententopic

    Ik wil Liverpool alvast bedanken voor het feit dat ze Ajax pakkies gaan geven
  17. Expensive Brains

    Het grote complimententopic

    Ook zijn bescheidenheid mag niet onopgemerkt blijven, dank daarvoor!
  18. Expensive Brains

    Het grote complimententopic

    Ik wil graag mijzelf bedanken voor mijn tomeloze inzet en activiteit als low-key accountje
  19. Expensive Brains

    Spotprenten

    Ook al is deze zeer matig ik plaats m toch joejeoee
  20. Expensive Brains

    Praathoek

    Het is Coruscant
Bovenaan