Zoekresultaten

  1. Dream Team.

    Top/Flopstammen

    En, zijn er al premades gestart hier of van plan om te starten?
  2. Dream Team.

    Page 7: Een nutteloze roast van W73

    Beste vriendjes en vriendinnetjes, Heb momenteel vrij weinig tijd, maar het overgrote deel van deze post lag al even de verstoffen in m'n fapmap. Bij deze even afgeraffeld om hem jullie niet te onthouden. Na m’n vorige topics (De startfase onder de loep & Een blik op de edelfase) zijn er zoveel...
  3. Dream Team.

    Page 2: Een blik op de edelfase

    Gewaardeerde bespelers van wereld 73 en Mikey, In aanloop naar een groots, impactvol moment in deze wereld krijgen de speervechters de nodige rust, de laatste bijlen worden geslepen, de bruin gepantserde cavalarie krijgt haar laatste instructies en de edelmannen worden uitgerust met hun...
  4. Dream Team.

    Page 1: De startfase onder de loep

    Beste noobs, newgens, botters en leden van Roalds premade, (Aangezien ik niet wist onder welk topic dit viel heb ik besloten de post een eigen topic te geven. Voor de forummoderator die dit leest: voel je vrij om hem eventueel te verplaatsen naar wat jou goed dunkt). Om mij in te zetten ten...
  5. Dream Team.

    Stabbers Alert!

    Goddelijke Stabbers Een stab, alweer? Juist, alweer. Wereld 52 lijkt op onverklaarbare wijze stabbers van elk kaliber aan te trekken. Ditmaal is het het veel besproken ~GOD~. Ze zijn hier al meermaals bestempeld als meest onderschatte stam. Nu, dat is dan ook wel grotendeels waar. Er is echter...
  6. Dream Team.

    Timetopic

    Beste negenenveertigstewereldforum-ganger, Dit topic zag ik recent weer eens voorbij komen en is al redelijk wat werelden niet meer gebruikt geloof ik. Ik denk dat de titel wel voor zich spreekt en ik ben benieuwd wat tegenwoordig de definities van 'goede timings' zijn, zeker nu we mid-game...
  7. Dream Team.

    [Profiel] Profielplaatje

    1. De tekst: Devil in Disguise 2. Kleurencombinatie(s): - 3. Thema: - 4. Plaatje(s) om te gebruiken: 5. Deadline: - 6. Prijs/gift: 100PP 7. Favoriet tot nu toe:
  8. Dream Team.

    Beoordeel de top-20

    Beoordeel de top 20 Ik wil dit, voor de meeste waarschijnlijk, welbekende topic dat al wat werelden meegaat, ook openen op deze wereld. Het is hierbij de bedoeling dat je de top #20 gerankte accounts beoordeelt op bijvoorbeeld; -Ligging & cluster -Reputatie -OD -Groei & stats -Stam Gevolgd...
  9. Dream Team.

    [Profiel] Devil in Disguise | 250 PP

    1. De tekst: Devil in Disguise 2. Kleurencombinatie(s) - 3. Thema: Duivelachtig/duister 4. Plaatje(s) om te gebruiken: 5. Deadline: - 6. Prijs/gift: 250PP 7. Favoriet tot nu toe: - Niet te futuristisch of abstract.
  10. Dream Team.

    [Stam] Chevaliers de Sangreal

    Ging iets fout bij de vorige; 1. De tekst: Chevaliers de Sangreal 2. Kleurencombinatie(s): Helemaal vrij 3. Thema: Iets met Ridders, oorlogsschepen, kastelen oid 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Geen 5. Deadline: Zo snel als mogelijk 6. Prijs/gift: 300 pp wanneer die echt goed is. 7. Favoriet tot...
  11. Dream Team.

    Chevaliers de Sangreal

    1. De tekst: Chevaliers de Sangreal 2. Kleurencombinatie(s): Helemaal vrij 3. Thema: Helemaal vrij in 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Geen 5. Deadline: Zo snel als mogelijk 6. Prijs/gift: 300 pp wanneer die echt goed is. 7. Favoriet tot nu toe: -
  12. Dream Team.

    [Profiel] Profielplaatje 100-150 PP

    1. Soort plaatje: 270x180 2. De tekst: Example tekst 3. Kleurencombinatie(s): - 4. Thema: Tears From Heaven (Werk er zelf iets leuks mee uit). Geen animatie in ieder geval. :) 5. Plaatje(s) om te gebruiken: - 6. Deadline: - 7. Prijs/gift: 100-150 PP, afhankelijk van de kwaliteit. :) 8. Favoriet...
Bovenaan