Zoekresultaten

  1. Dream Team.

    Stelling van de dag

    Helaas wel
  2. Dream Team.

    Stelling van de dag

    Weinig toxic aan, toch? Best lachwekkend als er serieus wordt gedacht dat zulke posts op mensen hun netvlies gebrand staan. Bij mij alleszins niet en mijn voorstel is dan ook om het overdrijven lekker aan Martijn over te laten.
  3. Dream Team.

    Golden Awards - W97

    Dat blijkt idd nadat je Martijn op je acc hebt gehaald. :biggrin:
  4. Dream Team.

    Golden Awards - W97

    En nu ben jij de jongste?
  5. Dream Team.

    Stelling van de dag

    Bedtijd knul.
  6. Dream Team.

    Stelling van de dag

    Als een CbC speler zulke uitspraken had gedaan was die linea recta van het acc gevlogen.
  7. Dream Team.

    Golden Awards - W97

    Ben het helemaal met JuggRnaut eens, hoor. Het is gewoon een kutlijst.
  8. Dream Team.

    Praathoek

    Was wellicht één van de leukste contesten, maar ik denk dat het praktisch onmogelijk is om te controleren of deelnemers gebruik maken van de timetool. Daarmee is voor mij - ondanks dat, mits iedereen het gebruikt, het speelveld gelijk is - het plezier er wel af. Indien we hiervoor wél een...
  9. Dream Team.

    Gok de Top: Starters editie (2)

    Verdraaid, gedeeld twee plaats. Daar doen we het niet voor. Rematch! Dank voor het organiseren, Aldo. :)
  10. Dream Team.

    Spotprenten

    LC start.
  11. Dream Team.

    #FreeCBC

    Geen idee waarom je iedereen over één kam scheert. Dat je hier niet van de op de hoogte was had ik al door, en is exact de reden dat ik het hierboven toelichtte. :) Om daaraan toe te voegen: IG gaat inderdaad vaak sneller dan TW stats. Die 2 a 3 uur heeft betrekkking op de IG OD. TW stats...
  12. Dream Team.

    #FreeCBC

    Ondanks dat 0 ODA wel gewoon mogelijk zou zijn - zeker het feit in acht nemende dat hij meerdere dorpen heeft, waar eventuele def als OS zou kunnen hebben gestaan - begrijp ik je gedachtengang dat 0 ODA voor een buitenstaander merkwaardig zou overkomen. TW Stats heeft echter - zoals je nu zelf...
  13. Dream Team.

    Rate the player

    Plunderaar is voor mij ook verre van een duel. Zowel de award als de resultaten ervan interesseren mij 0,0. 'T is niet dat dat in ook maar enige mate bijdraagt aan onze groei of succes van de start.
  14. Dream Team.

    Rate the player

    Zo zie je maar dat ik al die keren gelijk had
  15. Dream Team.

    Rate the player

    CbC die al ruim een week op rij rover heeft (van de 10 dagen dat de rover is geactiveerd) en na vandaag waarschijnlijk 600k losstaat van de #2
  16. Dream Team.

    Rate the player

    Het zou leuk zijn als het er was hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar dit kun je geen duel noemen.
  17. Dream Team.

    Gok de Top: Starters editie (2)

    Idd (Stand gedurende de deadline. Tijd moet +1h, aangezien dit London tijd is)
  18. Dream Team.

    Rate the player

    Welk duel?
  19. Dream Team.

    Gok de Top: Starters editie (2)

    Nog eens een poging, ditmaal binnen de termijn. Categorie spelersrang: Categorie stammenrangen: Categorie OD: Categorie rest:
  20. Dream Team.

    Stelling van de dag

    Zie inbox ;)
Bovenaan