Zoekresultaten

  1. Raiden

    Feedback nieuwe scriptregels

    Komt er een mededeling wat er precies op of voor 6 mei moet gebeuren voor iedereen? Je kan ervan uit gaan dat veel tampermonkey, extensies of huidige snellijstscripts hebben staan op een account/pc waar ze op spelen. Wat moet er allemaal verwijderd worden, gestopt worden, geïnstalleerd worden op...
  2. Raiden

    [Afgekeurd] Groep aanmaken dmv coördinaten

    Via coordgrabber weet ik niet in welke dorpen edels komen, wel kunnen de coördinaten gehaald worden uit de aanvalsplanning. Als je deze coördinaten in een handmatige/dynamische groep toevoegt kun je voor deze groep edels ontslaan en plaatsen.
  3. Raiden

    [Afgekeurd] Groep aanmaken dmv coördinaten

    Ik weet niet of dit ooit de revue heeft gepasseerd, idee is simpel. Je wil een bepaalde groep hebben dmv coördinaten, bij groepen heb je een functie importeer/toevoegen dorpen (zelfde principe als via kaartmarkeringen), naam creëren en je nieuwe groep is klaar. Dit is bv handig als je edels wil...
  4. Raiden

    Oorlogstopic Salt vs Tyrant

    Volgens de geruchten was ATL weer afleiding ;)
  5. Raiden

    Spotprenten

    Als dat niet kan vanwege 20:1 regel en je tegenstander springt erop af s nachts als deze verlopen is. Daarbij was er een nap aangeboden op deze neutrale speler omdat hij dacht in een MB stam te zitten, zeer zwak spel
  6. Raiden

    Stelling van de dag

    Internen mss, maar heb nog nooit een wereld gezien waarbij zoveel bb dorpen early game gepakt worden
  7. Raiden

    Stelling van de dag

    Stelling: het event heeft ervoor gezorgd dat er geen decent strijd wordt gevoerd? Internen en bb dorpen edelen aan beide kampen vanwege de vele edels Sidenote: vele kampen al met de 20:1 regel
  8. Raiden

    Mobiele verbeteringen

    Bij berichten (IOS) mis ik de filters, edelaanval, full clears (rode bijl) etc
  9. Raiden

    Praattopic

    12 in een dozijn
  10. Raiden

    Stelling van de Dag

    Dat is eerder dan jezelf denkt ;)
  11. Raiden

    Stelling van de Dag

    Er zijn diverse redenen om een uitkijktorenwereld wel of niet te spelen, een aantal redenen zijn al genoemd. Persoonlijk vind ik het zonde van de tijd om een hele dag op te offeren om fakes te dodgen (zelfde als microfarmen ), ieder zijn voorkeur. Vooral deze wereld genoten van de time massa’s...
  12. Raiden

    HELP, ik ken de basics maar ik weet nie hoe ze toe te passen!!

    Barbaren farmen levert early game weinig op, het beste is spelers farmen (hiervoor moet je wel offensief starten) of roven. Een van de belangrijkste elementen waardoor andere sneller groeien is helaas pp abuse
  13. Raiden

    Praathoek W69

    Tegelen (voor Kevin)
  14. Raiden

    Praathoek W69

    393
  15. Raiden

    Praathoek W69

    383
  16. Raiden

    Praathoek W69

    376
  17. Raiden

    Praathoek W69

    371
  18. Raiden

    Praathoek W69

    368
  19. Raiden

    Praathoek W69

    347
  20. Raiden

    Praathoek W69

    332
Bovenaan