Zoekresultaten

  1. Stekskes

    Sneak Preview - Wereld 78

    " Farmen: Gedeactiveerd " aka Gooi met veel geld naar PP aub.
  2. Stekskes

    Praathoek

    Sjhht tas flink in het noorden blijven jij. Daar wacht ik toch nog even op ;). Ho ho herinner ik me zeker nog ! Op wie speel je nu dan ?
  3. Stekskes

    Praathoek

    Nog gezellige mensen in het Oosten? :) Of iemand die me kan vertellen wat de onderlinge relaties deze kanten zijn ?
  4. Stekskes

    Kata's, respect verloren

    Wat een gezaag over vanalles en nog wat zeg op het forum. Is het niet over PP is het wel over mensen die samen spelen en als het daar niet over is zal het wel wat anders zijn... Als je niet kan leven met hoe het spel gespeeld kan worden is het misschien beter dat men stopt... + Als je dan al...
  5. Stekskes

    [Profiel] Stekskes 100pp

    Neen bedankt, om eerlijk te zijn kan ik dit zelf ook maken. Gaat er inderdaad al naar toe maar vind de kleuren te "onnatuurlijk". :) Niet echt mijn ding, te rood en te donker. Eerder iets in de richting van mijn huidige profielplaatje. Mooi maar heeft vrijwel niets met lucifers/stekskes te...
  6. Stekskes

    [Profiel] Stekskes 100pp

    Niet slecht maar toch graag iets met een lucifer bij :).
  7. Stekskes

    [Profiel] Stekskes 100pp

    1. De tekst: Stekskes 2. Kleurencombinatie(s): Vrije keuze. 3. Thema: Lijkt me vrij logisch dat dit iets te maken moet hebben met vuur, stekskes, lucifers .... 4. Plaatje(s) om te gebruiken: - 5. Deadline: Neem je tijd 6. Prijs/gift: 100 pp 7. Favoriet tot nu toe: Geen. Veel succes :)
  8. Stekskes

    Fly, you Fools! | Stamplaatje | 50PP

    Epic man ;)
  9. Stekskes

    Profielplaatje + ava 100pp Stekskes

    Is nice, waar mag de pp heen ?
  10. Stekskes

    Profielplaatje + ava 100pp Stekskes

    Kan je het kleurverschil van de ava wegwerken ? (ava zit iets meer gele schijn op ?) Profielplaatje is perfect.
  11. Stekskes

    Profielplaatje + ava 100pp Stekskes

    Nty inderdaad LQ. Dit lijkt er zeker en vast op ! Juist de naam lijkt mij een deel niet echt leesbaar. Kan je kijken om het eventueel rechts te zetten? Kan je hier ook een ava versie van maken? Dit lijken mij geen stekjes maar bengaals vuur? Niet echt fan van.
  12. Stekskes

    Profielplaatje + ava 100pp Stekskes

    Liefst iets met vuur :) en rode of groene stekjes.
  13. Stekskes

    Profielplaatje + ava 100pp Stekskes

    Hey ik start sinds lange tijd terug op tw op een volledig nieuw account en hoopte dat jullie hiervoor een plaatje wilden maken. Alvast Bedankt 1. Soort plaatje: Profielplaatje & ava 2. De tekst: Stekskes 3. Kleurencombinatie(s) vrije keuze 4. Thema: Vuur /lucifers lijkt me logisch ;) 5...
Bovenaan