Zoekresultaten

  1. Olifantje

    Clean? Or NotClean?

    Zit eigenlijk niet op het account. Toch bedankt voor je veronderstelling. Ik gooi dus ook geen incs op calma :( Ik kan er wel een paar scoutdorpen uitsturen als je wilt?
  2. Olifantje

    Clean? Or NotClean?

    Duidelijk!
  3. Olifantje

    Speler en stam van het jaar 2021.

    Van Looney kende ik bepaalde spelers (van andere werelden), maar nooi echt mee gepraat op w80. Dus die beweringen dat er juist gespioneerd werd toen ik er was, zijn incorrect. Bovendien hebben Lukas en de andere spelers van LLM mij gerekruut juist nadat ik van het account was verdwenen op...
  4. Olifantje

    Speler en stam van het jaar 2021.

    Wie was de beste speler van 2021 Hoe arrogant, dom en vol van zichzelf ze ook zijn soms. Exploration of space heeft meermaals bewezen dat ze zowel defensief als offensief hun plan kunnen trekken. Velen zeggen dat ze enkel 'blitzen', dat is nu eenmaal onderdeel van het spel. Wie was de meest...
  5. Olifantje

    Kan TW nog verder zakken?

    Ewaaa worden er nog kata's gegooid of hoe zit dit nu in elkaar?
  6. Olifantje

    Spotprenten

  7. Olifantje

    Spotprenten W79

    Je stamnaam is niet voor niets " de RATTENverdelgers" he :engel:
  8. Olifantje

    Spotprenten W79

    AlbinoPino na w79 @AlbinoPino @odv1
  9. Olifantje

    Spotprenten W79

    Ongeveer 15 velden :rolleyes2: Worth a try
  10. Olifantje

    Spotprenten W79

    Schou067 vergeten? De noob gaf onmiddellijk VV af... ;) @Schou067
  11. Olifantje

    Spotprenten W79

  12. Olifantje

    Golden Awards - w79

    Atm spelen Jeffrey, Bert en Mustafa daar. Staat op hun profiel ook dacht ik.
  13. Olifantje

    Golden Awards - w79

    I can't argue with that. Still love you x
  14. Olifantje

    Hoist The Colours High!

    Valt wel op dat iedereen vandaag een beetje "op de tippen van zijn tenen loopt". Heavy.
  15. Olifantje

    Hoist The Colours High!

    Lol, ik krijg tenminste koffie en geen citroenzuur. Calm the fuck down. Ik heb nog een meeting btw, dus see you later Mr. Citroen
  16. Olifantje

    Hoist The Colours High!

    Hoort er bij he Sarocje xx en het is koffie-dag vandaag, geen RUM x
  17. Olifantje

    Hoist The Colours High!

    Altijd welkom :) Koffie en koekjes staan klaar x
  18. Olifantje

    Hoist The Colours High!

    Lol, door zo'n reactie zoals de jouw zou ik al gauw wel een VV aannemen. Ga een beetje huilen in een hoekje en vraag een ijsje van mama.
  19. Olifantje

    Hoist The Colours High!

    euh ook niet met NBCmaster, heb deze middag met hem gepm't over vorige werelden enz. Dus nee, ook niet met hem, geen uitzonderingen. Sorry.
  20. Olifantje

    Hoist The Colours High!

    Even ter informatie: wij, als speler, .Dreamcatcher, nemen geen VV's aan buiten de stam. Iedereen doet wat hij wilt uiteraard, maar liever niet, dus bij deze: de mensen die hun VV droppen bij ons ---> Niet geïnteresseerd Bij voorbaat dank.
Bovenaan