Zoekresultaten

  1. jentele

    Golden awards #71

    1 vd 2 spelers op rayret hier. Al de beschuldigingen die er gemaakt worden naar onze stam van allies te zijn met beukeh/=3 zijn heel erg raar. Sinds dat ik op dit account speel, zijn wij met niemand echt bondgenoot geweest, buiten met de stam banaan, aangezien 2 van die spelers werden...
  2. jentele

    Golden awards #71

    Je bedoelt dat je na 3 accounts boosten bent terug gekomen en dan maar 10 dorpen kan pakken wanneer je echt iemand moet aanvallen?
  3. jentele

    Praathoek

    vv geven opzich niets mis mee toch? Staan genoeg limieten op imo
  4. jentele

    Golden Awards

    Je noemt me een slechte verliezer, maar liegt hier in elke post om je er beter uit te laten zien. Het is zo sad XD Ik heb niet lopen janken, ik liep te grappen dat jullie geen troepen maakten. Overduidelijk niet serieus en een grap. Zoals ik ook aangaf in PM lol Daarnaast is dit toch een hele...
  5. jentele

    Golden Awards

    Ik heb niets te maken met aanvallen op goat of wat dan ook. Ik heb nooit iets gezegd van aanvallen op mijn stam? Waarom geef je gewoon niet toe dat je geen eerlijke wereld wou. Want dit hoor ik wel vanuit je eigen stam lol. Jij en Goat wouden geen eerlijke fight maar een easy wereldwin Ik heb...
  6. jentele

    Golden Awards

    Ik ben gestopt met spelen doordat deze wereld niet leuk meer was voor me. Aangezien DES gewoon met 2 andere stammen samenspeelde, en er irl wat dingen gebeurde waardoor ik de stress van TW er niet bij wou. Er is na dat ik gestopt was geprobeerd de wereld eerlijk te maken. Door een FAIR 1v1 te...
  7. jentele

    Golden Awards

    Bedoelde die gasten van DES die met de halve wereld samenwerkt ;)
  8. jentele

    Mooiste profiel plaatje

    Betekent meer dan pay2win tho ;)
  9. jentele

    Golden Awards

    Waarom vallen jullie dan niet aan ^^
  10. jentele

    Golden Awards

    Wij waren elkaar aan het aanvallen, en met succes via onze kant. Daarna zijn hun van stam veranderd. Wij hebben sinds 2-3 dagen pas terug echt een front?
  11. jentele

    Golden Awards

    Was nooit onze bg haha Maar jullie zouden ons easy moeten kunnen wegspelen dus dat zou geen probleem moeten zijn? Jullie hebben 30% meer dorpen dan ons
  12. jentele

    Golden Awards

    Dus omdat jij er toen nog niet bij zat mag ik de interns van je stam niet tellen? Lmao Myr is volgens jou geen intern aangezien die gewoon niet meer speelt dusja. Met je BG erbij heb je +3mil punten dan ons dus snap je probleem nog altijd niet. Ga je het nog uitleggen of ga je gewoon je stil...
  13. jentele

    Golden Awards

    Jullie zitten op: 8 dorpen van faes + 45 dorpen van owhpus + 29 dorpen van picobello. Dit is in totaal 82 dorpen. Wij zitten op: 73 dorpen van all eyez. Jullie hebben nog altijd meer dorpen geinternd. Als ik jullie BG's hun interns erbij tel dan kom je op nog wel een pak meer. Maar dit ga je...
  14. jentele

    Golden Awards

    We hebben niet eens 1 dorp gepakt van myr so far dus waarom klaag je zoveel. Je noemt het eerst geen intern, maar als wij het doen is het wel intern? Snap je eigenlijk jezelf nog?
  15. jentele

    Mooiste profiel plaatje

    Eerste staan op een pay2win wereld betekent niets tho ;)
  16. jentele

    Golden Awards

    Final je spreekt over 4 interns toch? Legendary en SUK zijn er al geen? En aangezien myr niet inlogt kan dat ook geen intern zijn volgens jou want wij gaan gewoon zijn dorpen moeten clearen? Juist zoals jij bij asphyxia toch? Je moet nu echt wel eens weten wat je wilt want je praat shit de hele...
  17. jentele

    Golden Awards

  18. jentele

    Golden Awards

    Laat al je opgekropte agressie er maar even uit, het komt allemaal wel goed geloof me
  19. jentele

    Golden Awards

    Troependump? Hoe komt het dan dat elk dorp stacked stond, en hij ons aanviel met 40 clears Toon jij de rapporten eens van een troependump dan lmao. Ik snap je probleem totaal niet, jullie zijn met jullie BG nog altijd groter dan ons. Inplaatsvan hier te klagen ga het fucking spel spelen man...
  20. jentele

    Golden Awards

    Zoals ik je al meerdere keren heb aangegeven, als jullie niet zo debiel hadden geinternd was de fusie met hello er nooit geweest. Aangezien wij met 3 leden die al hadden afgewezen eerder. Maar toen ging DES internen om dan jullie te inviten EN samen te werken met FTW. Wij internen 2 inactieve...
Bovenaan