Zoekresultaten

  1. thegreatwar

    Spotprenten

    Het topic dat gewoon niet mag ontbreken! Gooi al die spotprentjes maar online!
  2. thegreatwar

    Ja of Nee

    Ja
  3. thegreatwar

    Praattopic

    Omdat er genoeg mensen in de top bijna geen troepen hebben en te bang zijn om aan te vallen
  4. thegreatwar

    Wereldwinst

    Of je zet hem overdag omdat bijna niemand je snachts aanvalt en dan kan je overdag zelf lekker je gang gaan. vooral als je nachter hebt
  5. thegreatwar

    Voorsteltopic instellingen - Wereld 87

    De instellingen Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 1 - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 1 - Aanvalstiming: 200ms Spel Systeem - Ridder/Standbeeld: inactief - Boogschutters/bereden Boogschutters: inactief - Technologieën: simpel systeem - Kerk en geloof...
  6. thegreatwar

    Top/ flopspelers

    De vraag is wel wie heeft de moeilijkste rim en valt de ander als eerste aan?
  7. thegreatwar

    Spotprenten

    Zo had ik er ook een vanochtend :D Alleen werd mijn tegenstander niet boos. Dat siert ze dan wel weer
  8. thegreatwar

    Stab? Of toch boosten?

    https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/233f758dcdb8d77d4302d116bd95b6d1 Dit is toch wel weer mooi. Sidenote. Hij is verder helemaal weggespeeld nu
  9. thegreatwar

    Stab? Of toch boosten?

    Wat is t nou? Uit goed vertrouwen bevelen delen met de stam aanzetten. Dan gebeurt dit: Maar met het uit de stam stappen is de volgende stap gezet. Lekker edelen terwijl m'n troepen zelf nog weg zijn (wat ie dus kan zien) Ben benieuwd wat ie te zeggen heeft maar 't is doodstil op de pm...
  10. thegreatwar

    Voorstellen Classic 30

    Maar wat is de hele bedoeling van classic? Dacht altijd om zonder al die poespas een beetje een oude wereld te krijgen die wat sneller was. Dit lijkt nu gewoon een verlepte wereld alleen dan sneller en met nog meer dingen dan een normale wereld
  11. thegreatwar

    Voorstellen Classic 30

    Wat een instellingen... Maar lekker full off met katas gaan spelen
  12. thegreatwar

    Conceived by Stabs

    Ja dat denk ik dus ook.. bij ons werd er ook niks mee gedaan inderdaad. Nu zijn sommige spelers al weg dusja..
  13. thegreatwar

    Conceived by Stabs

    Maar als dit waar is dan vraag ik me toch echt af wanneer de eerste bans worden uitgedeeld want heb er nog vrij weinig van gemerkt..
  14. thegreatwar

    Top/ flopspelers

    Het gaat me niet om mijn verliezen hè ;) wel goed lezen
  15. thegreatwar

    Interesse van Calamity.

    Volgensmij ben jij hier altijd het meest te vinden..
  16. thegreatwar

    Top/ flopspelers

    Dat laat ik aan support over
  17. thegreatwar

    Top/ flopspelers

    Ik mis dit topic wel heel erg op deze wereld tbh. Dus bij deze gooi ze er maar in! Ik zal alvast beginnen: jeroen9710 flop https://nl.twstats.com/nl85/index.php?page=village&id=5038 Beetje deff doodlopen om later dorpje zo over te nemen zonder muur naar beneden te halen :o
  18. thegreatwar

    Interesse van Calamity.

    Alsnog valt dit dan wel daadwerkelijk onder boosten dan toch. Anders kunnen die boost regels weer beter worden afgeschaft..
  19. thegreatwar

    Spotprenten

  20. thegreatwar

    Spotprenten

    Reporten is toch een beetje zinloos heb ik het idee.. Alleen de top 3 stammen worden misschien benadeeld. Zelfs als je troependump krijgt en de tegenstander (die er niet eens bij in de buurt ligt) het dorpje overneemt zonder muur te slopen.. Dit is toch boost genoeg dan?
Bovenaan