Zoekresultaten

  1. Flaviuz

    Speedronde #6000 - Special ronde (29.05 19:00-12.06 19:00)

    Wie gaat er deze winnen eigenlijk? #dubbelpostingftw
  2. Flaviuz

    Vraag 'automatisch inschakelen' geen optie

    Gegroet, Ben lang gestopt, nu speed beetje aan het spelen en ik vroeg me iets af; Bij het invoeren van snellijstscripts zou er de optie ''automatisch inschakelen' moeten zijn. Bij mij is die er niet, bij geen enkel script. Iemand een idee hoe dit komt? Waarschijnlijk helemaal niet moeilijk een...
  3. Flaviuz

    Golden Awards

    werkd* ; Dteath*
  4. Flaviuz

    Golden Awards

    gedraagd* ; geaccepteerdt wel consequent zijn aub
  5. Flaviuz

    Oorlogstopic: Algemeen

    Excuses; dat had ik niet verwacht. Een stam in een schier onmogelijke situatie brengen, twee dagen leuk aanvallen over en weer en vervolgens een hele berg dorpen gratis opedelen is niet wat ik leuk vond, maar had het niet naar jou mogen veralgemenen. 'goeie falanx', 'meer accounts in het...
  6. Flaviuz

    Oorlogstopic: Algemeen

    Tuurlijk wel; haal jij hier nu plezier uit? Door je al een dikke twee weken te moeten verantwoorden, door een oorlog die leuk had kunnen zijn overdreven makkelijk te beslechten in je eigen voordeel (door een, zacht gezegd, discutabele recruit)? Die maanden aan spelplezier tegen een andere...
  7. Flaviuz

    Oorlogstopic: Algemeen

    Het klopt dat we allemaal de wereld willen winnen, da's het hele punt van dit spel. Het klopt echter niet dat dat het enige doel is. Wat mij betreft zijn de weken, maanden, jaren die je in het bereiken van die winst steekt niet honderd maar duizendmaal leuker dan dat ene moment waarop je wordt...
  8. Flaviuz

    Oorlogstopic: Algemeen

    Ik heb dit topic zojuist doorgenomen ter ontspanning, maar man wat een hoop gezwets las ik hier zeg :p Ik probeer in 1 post te reageren, en het toch overzichtelijk te houden. Over de recruit van Kipkalkoen; Ik las her en der dat die 'minieme invloed' zou hebben gehad op het verloop van de...
  9. Flaviuz

    Golden Awards

    Ik maak misschien een van de dagen wel een (tijdelijk) afscheidslijstje hier, wellicht een ietwat vertekend maar desondanks interessant perspectief. Ook andere lijstjes zijn zeker leuk om te lezen als pauze ;)
  10. Flaviuz

    Oorlogstopic: Algemeen

    Een mooie post, nog eens een oerdegelijk oorlogstopic, joepie! Van mij persoonlijk even een korte reactie; ik ben een van die mensen met examens. (Dub) Nu speel ik opzich wel graag wat TW in die periode, en houd ik wel van deffen. Door een aantal omstandigheden heb ik de massa op DUB twee dagen...
  11. Flaviuz

    Top/Flop stammen

    Het is natuurlijk geen onlogische reflex dat Imago (MM) zich probeert te verdedigen als er scheve vergelijkingen worden gemaakt vanuit Spread om hun acties goed te praten, of op z'n minst in een ander daglicht te zetten. Dat neemt niet weg dat die discussie een beetje afgezaagd begint te worden...
  12. Flaviuz

    Top/Flop stammen

    Niet waar, ik vind het best de moeite om te proberen benoemen wat ik juist zo onethisch vind aan Kips leave/recruit. Zou maar erg zijn als de wereld zo zwart-wit was dat er helemaal niets tussenin bestond. Een paar, maar die zijn - zoals een aantal leden van Spread ook aangaf - meer per...
  13. Flaviuz

    Top/Flop stammen

    Je kan Kips actie wel proberen verbloemen door scheve vergelijkingen te trekken, maar zo werkt dat natuurlijk niet. Een 'stab' is wat overdreven wellicht (ik ben het eens met het vette), maar ik benoem het liever zo aangezien het daar voor mij dichter bij aanleunt dan bij een 'normale' recruit...
  14. Flaviuz

    Top/Flop stammen

    Het stukje over de kata's was een half mopje, ik ging er inderdaad niet van uit dat dat deel van de tactiek zou zijn geweest. Ik wou vooral nog eens even stab-kip kunnen zeggen - aangezien ik dat nog steeds een stab vind. Het is niet omdat iets frequent voorkomt, dat het daarom normaal hoeft te...
  15. Flaviuz

    Top/Flop stammen

    Blijkbaar :D Nee we wisten dat we dit konden verwachten, jammer genoeg is er zoiets als de wet van Murphy dat er, hoe goed je er ook voorstond, altijd iets misgaat tijdens een massa. Echter, @Spread, moeten we dit vanaf nu vaker gaan verwachten of? Believe me, er stond (én staat) een hoop volk...
  16. Flaviuz

    Top/Flop stammen

    Waar wordt er geklaagd dan? :p Kip kreeg al een paar dagen wat fakes over de vloer ja, wij waren aan het uitzoeken hoe we met onze defbunkers dorpen gingen kunnen pakken :o Je gaat niemand uit Exitus horen zeggen dat Spread (of Kip in 't bijzonder) niet mocht aanvallen hoor.
  17. Flaviuz

    Top/Flop stammen

    Als een dief achteraf bij de politie/eigenaar van de spullen sorry zegt, mag hij dan de gestolen goederen zomaar behouden? Het enige dat in dat gesprek ter sprake kwam was een hoop verzonnen of vergezochte redenen om toch maar enigszins deze leave goed te praten, en een take-it-or-leave it NAP...
  18. Flaviuz

    Top/Flop stammen

    Exact; enthousiasme over het feit dat er nog eens een stam of 5 (bij uitbreiding zelfs 9) 'telt' in het wereldverloop en dan krijg je dit :( Men weet/kan niet meer anders, het moet zo iets zijn...
  19. Flaviuz

    To stab or not to stab

    Ik sluit me hierbij aan. Al zou het vrij kort afgesloten kunnen worden; dom om 't woord permanent in de mond te nemen, verder gebeurt er niets spectaculair én wordt er moeite gedaan om die vergissing ("permanent") recht te zetten (3 weken opzeg). :o
Bovenaan