Zoekresultaten

  1. PTXgamer

    NAP Lords

    Ik vind het echt sad dat ik hier zelfs een post van wil/ga maken. Het feit dat ik hier word bestempeld van stabber gaat met echt te ver... Nap niet door mijn geschonden slecht gehandeld vanuit kamp looney en vooral de leiding. bericht van @Absurd. er werd nadat de blitz succesvol is...
  2. PTXgamer

    Vraag Foutmelding tussen sangu/snipetool

    Ik ben helaas weer begonnen met dit kut spelletje :( nu heb ik ff mijn script weer op me acc gezet, nu die snipetool weer legit is. nu krijg ik deze foutmelding tussen snipetool/sangu iemand die weet wat ik hier aan kan doen?
  3. PTXgamer

    Het grote CF-topic

    Toevallig allemaal in de nacht, en je hebt (vind ik) die Coruscant nog een vieze CF gegeven ook nog ook tegen Ruai aan... Dit is in mijn opzicht GEEN front maken tegen cave meer maar gewoon een vieze CF waar hij zelf veel commentaar op had toen freyr44 dit deed bij H. Ik vergelijk dit met de...
  4. PTXgamer

    tbr map

    hallo, ik gebruik script waaronder tbr map ik heb deze van tw script databank maar hij werkt plots niet meer. hoe kan ik dit oplossen??
  5. PTXgamer

    pp punten overzetten

    hallo, ik speel sins kort op de franse server omdat ik bijna vakantie heb en in de nl server zijn alleen s'avonds speed en daar wat meer heb ik het gevoel. ik heb nu geen pp punten daar op de .fr en op de .nl wel kan ik op een of andere manier punten overzetten naar de franse server?
  6. PTXgamer

    1command

    hallo, ik heb onlangs het script 1command gedownload de uitleg van dit script is prima maar hij wil het mar niet doen bij mij. dit staat er in de uitleg. Je activeert het script op het gecombineerde dorpsoverzicht door op 1Command te klikken, deze link staat boven de balk met al je...
Bovenaan