Zoekresultaten

  1. Erebos.

    Mijn comeback

    Ewaaaaaaaaaaa Davidoffline
  2. Erebos.

    Praattopic

    Osrs, wat een ellende.. maar mooi dat jullie elkaar nog spreken en goed om te horen dat je volledig werkt man :) Hier niets te klagen, doordeweeks een burger/ambtenaar, in het weekend een puber, weekendje Intents incoming dus goed hyped <3
  3. Erebos.

    Mijn comeback

    Helemaal locolocooo
  4. Erebos.

    Praattopic

    Haha zeker niet gtp, hoe ist daar? Spreek je Ez nog ^ :o
  5. Erebos.

    Praattopic

    Laulaulauuuuu
  6. Erebos.

    Feedbacktopic: Grotten van Hebzucht

    Ben je nou nog aan het boosten <3
  7. Erebos.

    Toppers & floppers

    :o flopperd
  8. Erebos.

    Praattopic

    HOU OP JOH!
  9. Erebos.

    Mijn comeback

    Nou wereld 93 starten dan maar? ;p
  10. Erebos.

    Mijn comeback

    #trots hoor, hoe lang hou je het al vol, een maand? Hoop dat het iedereen gelukt is, maar dat zal vast niet..
  11. Erebos.

    Mijn comeback

    Mn eerste post sinds de laatste clash, verbazingwekkend dat mensen zoals jij hier nog steeds actief zijn Joa haha.
  12. Erebos.

    Mijn comeback

    Bende naabs <3
  13. Erebos.

    Einde Wereld Awards

    Dankje Roald, perfect dat je hier onderstreept dat je liegt dat je barst, haast wat weg van het schizofrene spectrum ofzo. Het idee voor de samenvoeging lag er ALLANG en stond op het punt om in uitvoering gebracht te worden. Bijna een exacte replica van 56 toen je ook met dergelijke praktijken...
  14. Erebos.

    Einde Wereld Awards

    De enige reden dat Roald zogenaamd dit pad bewandeld heeft, is omdat die in zijn eindeloze arrogantie dacht de wereld wel even te klaren met de zogenaamde tw top in zn stammie, niets meer en niets minder :) Maar achteraf recht lullen wat krom is heeft meneer een sport van gemaakt door de jaren...
  15. Erebos.

    Einde Wereld Awards

    Haha simpel figuur blijf je toch Roald, succes op 77 he, wederom je laatste wereld?
  16. Erebos.

    Stelling van de dag

    En met jouw reactie kunnen we er daar weer één bij optellen (k)
  17. Erebos.

    W73: Where did it all go wrong?

    Overdrijf niet zo :')
  18. Erebos.

    W73: Where did it all go wrong?

    Misschien eens kappen met constant die zure reacties van je en zelf wat toevoegen, thanks xoxo
  19. Erebos.

    W73: Challenge Guaranteed, or Not?

    Laffe bende
Bovenaan