Zoekresultaten

  1. Unidentified Black Male.

    [Doorgegeven] Wachtlijst hoofdgebouw - kunnen anticiperen op gebouwvoorwaardes.

    Momenteel is het niet mogelijk om bijvoorbeeld je Adelshoeve in de wachtrij te zetten als je Smederij 20 aan het bouwen bent. Het lijkt me een voordeel om gebouwen die in de wachtrij staan mee te nemen in de mogelijkheid van levelen. Mogelijk staat dit uit omdat het spel niet in staat is bij...
  2. Unidentified Black Male.

    [Doorgegeven] AM opties voor automatisch plaatsen boer en opslag levels.

    veel ervaren spelers nemen hun eigen am sjablonen mee of worden elke wereld weer rondgestuurd, nu is het enige wat veel al varieert natuurlijk je boer waar je clear of deffwel eens wat dood loopt. Wanneer je de boer levens (en dus de opslag levels) ups is daarom vaak het pijn punt. Nu leek mij...
  3. Unidentified Black Male.

    Stelling van de dag

    Terug van weggeweest, het topic waar jij een stelling op gooit en de rest er zijn ongezouten mening over geeft. Stelling; Als Maai deze wereld niet wint hebben ze enorm gefaald.
  4. Unidentified Black Male.

    Stammen analyse Deel 1.

    Hallo zonnestraaltjes, pepernootjes en pp abusers van wereld 77! Gezien dit forum het meest dooie is in de rijke historie van tribalwars heb ik eens besloten een topic te openen. Naar aanleiding van alle stam ontwikkelingen momenteel hou ik, net als jullie, de kaart nauwlettend in de gaten...
  5. Unidentified Black Male.

    Pop up mogelijkheid voor berichten.

    Hoi folks, Al even schijnt er de mogelijkheid te zijn dat je in je berichten een soort popup schermpje krijgt met het betreffende bericht wanneer je er op gaat staan met je muis. Bij mij lukt dat niet.. Op meerdere browsers geprobeerd. Iemand een idee?
  6. Unidentified Black Male.

    [Afgekeurd] Zoeken in berichten functie iOS app.

    Geen idee of dit via Android wel kan maar via iOS niet in iedergeval. De functie om door berichten te zoeken door bij “069” in te typen om zo je berichten van 1 dorp te vinden mis ik enorm.
  7. Unidentified Black Male.

    Golden Awards

    Hallo zonnestraaltjes van me! Nu dit forum en deze wereld lekker van start zijn mis ik dit topic nog. Eerlijk is eerlijk, in deze fase is het natuurlijk nog lang niet allemaal even goed te beoordelen maar juist het leuke er aan is dat je halverwege/ aan het einde van de wereld even terug kan...
  8. Unidentified Black Male.

    Name change ingame ook effectief op AF?

    Haai heren en dames. Ik was benieuwd of mijn in game name change ook effect zou hebben op mijn AF naam? Volgends mij niet maar ik ben niet 100% zeker. Stel ik change mijn huidige AF account in game dan blijf (naar mijn weet) mijn AF account gewoon zoals die is.
  9. Unidentified Black Male.

    [Afgekeurd] Annuleren van oss op eigendorpen verbeteren.

    Hallo dames en heren! Gister kwam een probleem ter sprake waar ik al langer tegen aan loop en zo meer uit mijn stam blijkbaar. Namelijk het annuleren van gestuurde (of aangevraagde) os op je eigen dorpen. Stel ik vraag op dorp ''X' 50 keer oss aan via ''Aanvragen'', nu blijkt dat dit het...
  10. Unidentified Black Male.

    Mooiste PF.

    Aangezien het classic fora nogal uitgestorven is in combinatie met mijn liefde voor PF's als designer ben ik benieuwd welke speler(s) jullie nou vinden dat momenteel de mooiste PF in gebruik heeft. :D. Naast mijn eigen pf's vind ik deze erg nice:
  11. Unidentified Black Male.

    [Avatar] Unidentified Black Male, tot 300pp.

    Haai toppers. Makkelijk kopiëren 1. De tekst: Geen 2. Kleurencombinatie(s) Voorkeur voor kleur. 3. Thema: Voorkeur naam gerelateerd, geen must. 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Geen 5. Deadline: Geen. 6. Prijs/gift: Tot 300pp. 7. Favoriet tot nu toe: Geen. :)
  12. Unidentified Black Male.

    Foutmelding bij deffen.

    Hallo mannen... een tijdje terug heb ik deze vraag gesteld en toen kon niemand hem oplossen; https://gyazo.com/612678290d68b1450581aefef714f1fc Deze blijf ik continu krijgen zodra ik incs heb. Ik wil naar een andere pagina (bijv incs pagina) en hij geeft hem. Keer op keer... Zodra ik rustig...
  13. Unidentified Black Male.

    [Avatar] UBM! 200pp

    Hola Zonnestraaltjes! Ik wil graag een toffe nieuwe avatar, ik vind me huidige heel leuk maar wel een beetje saai... Heb graag 1 met wat meer kleur. 1. De tekst: Geen OF UBM 2. Kleurencombinatie(s) Designers keus. 3. Thema: Eventueel passend aan naam. 4. Plaatje(s) om te gebruiken: X 5...
  14. Unidentified Black Male.

    Error probleem.

    Hallo zonnestraaltjes! Ik heb al jaren het probleem dat ik spontaan bij t laden van pagina's (senden van offjes, laden van de inc pagina etc) deze error krijg; https://gyazo.com/720972f121efa08a5c54268ba7b52e11 Enorm irritant als je moet dodgen/timen. Iemand die een idee heeft hoe dit komt :/?
  15. Unidentified Black Male.

    [Profiel] Unidentified Black Male.

    Joehoe zonnestraaltjes! Aangezien t aantal aanvragen nu extreem laag ligt en ik weet hoeveel designers actief zijn besluit ik maar eens om voor mezelf een nieuwe PF te zoeken. Op de 1 of andere manier vind ik nooit één die ik echt wauw vind voor mijn naam. Momenteel gebruik ik; 1. De tekst...
  16. Unidentified Black Male.

    [Profiel] LittleMe 200pp

    Voor mijn w55 acc zoek ik nog een leuke pf, Aangezien ik altijd benieuwd ben wat iedereen kan en ikzelf zonder inspiratie zit voor mijn eigen naam hier een oproepje: 1. De tekst: LittleMe + Wereld 55 2. Kleurencombinatie(s) Geen voorkeur. 3. Thema: Geen voorkeur. T liefst iets wat bij de naam...
  17. Unidentified Black Male.

    Spotprenten topic W55

    Hallo lieve fruithapjes en zonnestraaltjes van W55 en omstreken! Vanavond zaten ik en een aantal andere in het prachtige W55 skypegesprek herinneringen op te halen aan een oudere wereld waar het ''spotprenten topic'' toch wel het topic van de wereld was. Ik hoop dat het ook hier voor wat...
  18. Unidentified Black Male.

    Mooiste Profiel - Stam afbeelding.

    Aangezien ik een lange tijd als designer op het grafisch forum heb rond gehangen miste ik dit topic hier.. dus ik begin hem dan maar lekker zelf :p. Stam; Helaas zijn de stamafbeeldingen niet echt tof tot nu toe maar die van Sextra vind ik toch wel heel tof! Profiel; Generaal Iroh, Heb de...
  19. Unidentified Black Male.

    [Profiel] LittleMe W55 100PP

    Hallo zonnestraaltjes! Opzoek naar een profiel afbeelding voor ''LittleMe'' 1. De tekst: LittleMe W55 2. Kleurencombinatie(s) Complete vrijheid 3. Thema: Speels, iets passend aan de tekst, eigen inbreng word ook gewaardeerd uiteraard :-). 4. Plaatje(s) om te gebruiken: X 5. Deadline: X 6...
  20. Unidentified Black Male.

    [Profiel] Imminent Disaster.

    Ola zonnestraaltjes, atm gebruik ik mijn eigen profielpic ingame maar aangezien ik onze naam een erg goed,makkelijk en mooi thema vind voor ene profielpic ben ik benieuwd wat jullie kunnen/willen maken. Let op, de afbeelding moet ik wel echt wauw vinden... anders houd ik me eigen. 1. De...
Bovenaan